Użytkownik
Jakie uszczelniacze przedniego zawieszenia polecacie do bandita 600? Mam okazje kupic tanio firmy Athena i sie zastanawiam nad tym> Miał ktoś z nimi do czynienia? Bo nie mam ochoty wymienic i zeby za miesiąc znowu lały. Jaki olej wlać 15W bedzie ok?
Ostatnio edytowany przez Krzychu-985 (2007-12-04 19:20:39)
Offline
sluchaj, ja 2 miesiace temu zmienialem u siebie w garazu sprezyny i olej. amorek chodzi bosko poszukam w paragonach co kupilem i napisze
ps. sporo pierdolenia jest przy wymianie. musielismy wlasne narzedzia spawac zeby odkrecic nakretke w ladze
Offline
Wymieniałem w swoim olej na 10W oraz uszczelniacze, ale nie pamiętam czy Atheny Jutro sprawdzę w garażu opakowania to napiszę. Wiem, że są przynajmniej dwie firmy produkujące uszczelniacze do Bandita. Jedna z nich podobno robi dużo gorsze.
Czejen - wymieniałeś sprężyny na zwykłe czy progresywne ?
Ostatnio edytowany przez DerikGSF (2007-12-07 13:17:12)
Offline
progresywne. tzn, na jednym koncu zwoje byly blizej siebie, a na drugim dalej.
Offline
Użytkownik
Czy cała operacja rozłożenia zawieszenia w bandicie jest trudna czy jest cos na co powinienem uwazać?
Offline
uszczelniacze np. Ariete ARI http://moto.allegro.pl/item280427225_us … riete.html
ważne aby był w komplecie specjalny smar.
zobacz to http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html
musisz mieć specjalny długi klucz który sie wkłada do lagi od góry a od dołu imbus. Olej zalecany 10w ale lepiej wlać
gęstszy np 15W ja zastanawiam sie nawet nad 20W , teraz mam 15W.
Offline
tak, ten klucz jest niezbedny. ja go z bratem zrobilem spawajac dlugi metalowy pret z odpowiedniej wielkosci nakretka. (musisz w ladze zablokowac srobe i wykrecac od drugiej strony) - ciezka to robota. koniecznie pamietaj kolejnosc rzeczy ktore wypadaja z lagi
Offline
Czejen napisał:
tak, ten klucz jest niezbedny. ja go z bratem zrobilem spawajac dlugi metalowy pret z odpowiedniej wielkosci nakretka. (musisz w ladze zablokowac srobe i wykrecac od drugiej strony) - ciezka to robota. koniecznie pamietaj kolejnosc rzeczy ktore wypadaja z lagi
Z TYM SIE NIE ZGODZE BO JA SOBIE PORADZILEM BEZ KLUCZA ( ODKRECALEM TA SRUBE NA SKRECONYCH LAGACH WTEDY SPREZYNA PRZYTRZYMUJE A JAK JEST ZASLABA TO WYJAC LAGI PODJECHAC DO NAJBLIZSZEGO WARSZTATU I PNEUMATEM NAPEWNO DA RADE
Offline
no tak, juz mi mowiles
ja robilem to na zywiol i najpierw odkrecilem lage, zbadalem jak sprawa wyglada a potem kombinowalem
Offline
Użytkownik
Ok dzieki wszystkim bede kombinowal:)
pzdr
Offline
Hmmm...mi się wydaje, że u mnie jest jakieś na miekkie są jakieś regulacje tam w tych lagach ??
Uszczelniacze oki nic nie cieknie, nic sie nie poci a;e wydaje mi sie ze przy mocnym chamowanku to aż dobijają do końca... ale 2005r i 6000 przebiegu to chyba jeszcze nic sie nie powinno dziać nie??
Offline
Użytkownik
Ja mam 2003, 15 tyś przebiegu i nic nie zauważyłem. No ale ja amator i analfabeta techniczny jestem
Offline
Sam niewiem kurde, nawte jak tak gibam na hamulcu to dość głęboko dochodzą...poczekam aż się ociepli to założę opaskę na gloeń przejadę się o cykne fote dokąd dochodzi amorem moze wtedy się coś porówna nie
Offline
Ja w swoim 3 dni temu zmienialem i koles w sklepie mi doradzil olej W20 no i nie załuje.
Czejen napisał:
progresywne. tzn, na jednym koncu zwoje byly blizej siebie, a na drugim dalej.
Ja tez mam progresywne ale niestety przy roskrecaniu nie spojzałem który koniec był na dole a który u góry
Może ktoś wie jak to powinno być ?? Ja dałem ten koniec z większa ilością zwojów na duł tak na logike moze mnie ktos poprawi jesli źle zrobiłem.
Offline