Czejen co za sprężyny wrzuciłeś? gdzie kupowałeś? ile zapłaciłeś? jest poprawa? dobierałeś do wagi?
Offline
Master8 napisał:
Ja w swoim 3 dni temu zmienialem i koles w sklepie mi doradzil olej W20 no i nie załuje.
Czejen napisał:
progresywne. tzn, na jednym koncu zwoje byly blizej siebie, a na drugim dalej.
Ja tez mam progresywne ale niestety przy roskrecaniu nie spojzałem który koniec był na dole a który u góry
Może ktoś wie jak to powinno być ?? Ja dałem ten koniec z większa ilością zwojów na duł tak na logike moze mnie ktos poprawi jesli źle zrobiłem.
nie wazne ktora strona wazne by byly obie tak samo
Offline
wrc12 napisał:
Master8 napisał:
Ja w swoim 3 dni temu zmienialem i koles w sklepie mi doradzil olej W20 no i nie załuje.
Czejen napisał:
progresywne. tzn, na jednym koncu zwoje byly blizej siebie, a na drugim dalej.
Ja tez mam progresywne ale niestety przy roskrecaniu nie spojzałem który koniec był na dole a który u góry
Może ktoś wie jak to powinno być ?? Ja dałem ten koniec z większa ilością zwojów na duł tak na logike moze mnie ktos poprawi jesli źle zrobiłem.nie wazne ktora strona wazne by byly obie tak samo
Mylisz się. Fabryczne sprężyny montuje się gęstym do dołu. Jak powinny być zamontowane progresywne ? Nie wiem , ale zamontowałbym gęstym do dołu.
Ostatnio edytowany przez DerikGSF (2008-04-11 15:06:50)
Offline
Modern-Father
DerikGSF napisał:
wrc12 napisał:
Master8 napisał:
Ja w swoim 3 dni temu zmienialem i koles w sklepie mi doradzil olej W20 no i nie załuje.
Ja tez mam progresywne ale niestety przy roskrecaniu nie spojzałem który koniec był na dole a który u góry
Może ktoś wie jak to powinno być ?? Ja dałem ten koniec z większa ilością zwojów na duł tak na logike moze mnie ktos poprawi jesli źle zrobiłem.nie wazne ktora strona wazne by byly obie tak samo
Mylisz się. Fabryczne sprężyny montuje się gęstym do dołu. Jak powinny być zamontowane progresywne ? Nie wiem , ale zamontowałbym gęstym do dołu.
Zależnie od typu zawieszenia zwykłe gesty góra ups-down gesty dół.Czyli u nas gesty w górę.
Offline
Modern-Father
Niewprawny kierowca nawet tego nie odczuje
A że nie jesteśmy mistrzami wyścigów szosowych to dla nas bez różnicy
Offline
Modern-Father
UWAGA!!!!!!!
Wprowadziłem w błąd
Sprężyny progresywne zakłada się w naszym zawieszeniu gęstym do góry.
W B6.5 są montowane seryjnie
Offline
Użytkownik
wznowie temat , jaki olej polecacie 15w czy 20w ?
Offline
Mad Jaro, ja miałem dokładnie ten sam problem. Pojechałem do serwisu, podobno okazało sie ze mam progresywne sprężyny ale założone na odwrót, nie wiem czy to możliwe ale tak słyszałem. Więc jak już zostały prawidłowo założone i została wlana odpowiednia ilość oleju Motul 15 W to teraz jest idealnie. Oczywiście uszczelniacze tez są wymienione. Teraz to jest twardy jak na bandita. ważne jest to żeby serwis sprawdził ile oleju trzeba wlać do Bandita po 2000 roku. Ja mam 2001, i trzeba było wlać ok 506 ml. myślę ze u Ciebie jest tak samo ale lepiej to sprawdzić.
Offline
czyli jakie w końcu uszczelniacze warto kupić? ariete, atheny, saito?
w sumie nie ciekły jeszcze, ale zawieszenie leży rozebrane, to chyba warto wymienić przy okazji.
Offline
U mnie zamontowane Ariete dają radę. Wcześniej nie byłem pewien jakie mam, ale znalazłem opakowanie. Kolega, który prowadzi serwis polecił mi właśnie te.
Offline
dzięki za info. A ktoś wie, gdzie można w takim razie w Warszawie dostać uszczelniacze ariete? wiem, że athene w larssonie mają.
Offline
Użytkownik
kurcze ja tez potrzebuje uszczelniacze do gsf 600S z 99r i nie moge nigdzie znalezc
Offline
http://www.sklep1.larsson.pl/
tutaj masz. W Poznaniu też mają na stanie. Ja chyba wezmę NOK. Podobno są montowane seryjnie w japońskich motocyklach.
Offline
miazged-_- napisał:
kurcze ja tez potrzebuje uszczelniacze do gsf 600S z 99r i nie moge nigdzie znalezc
www.larsson.pl jak nie maja to na pewno miec będą.
Offline