Marqs napisał:
A ja bym chciał się dowiedzieć co według ich ekspertyzy było przyczyną "uszkodzeń"...
Jak w Pirelli Polska beda twardzi to sie dowiemy bo i sam jestem ciekaw
Ale ja tam Tomkowi zycze aby zamknal szybciej ten temat.
Offline
zawsze możesz wysłać do pirelli polska adres tego wątku, gdzie kilku chłopaków się jeszcze dopisze i zapytać ich w mailu na czym zarobią- na 1 oponie, czy na kilkudziesięciu motonitach, którzy wypną się na ich produkty widząc jaki obraz obsługi klienta reprezentują...
W razie braku argumentów, zawsze można dać w mordę chociaż sprzedawcy, to zawsze pcha sprawę w jakimś kierunku
Offline
mercyful napisał:
W razie braku argumentów, zawsze można dać w mordę chociaż sprzedawcy, to zawsze pcha sprawę w jakimś kierunku
jak to przeczyta adwokat Pirelli Polska czy sprzedawcy to owszem - w kierunku oskarzenia o grozby karalne z Toba w roli oskarzonego
Offline
Miałem stycznośc z RPK i powiem że jest to instytucja czysto medialna,występująca w twojej sprawie kontra producent/dealer i tak naprawdę to gówno mogą.W moim przypadku,a chodziło o obuwie no nie tanie,wynegocjowali upust 20% lub naprawę obuwia a to mnie nie urządzało.Tak że można wystąpic powiedzmy po wyczerpaniu wszystkich możliwości na drogę sądową,ale jak masz opinie rzeczoznawcy co do wady i jej powstania to raczej może byc lipa i okaże się że trzeba pokryc koszty sądowe,to akurat usłyszałem od RPK.
Co ciekawe właściciel sklepu się powiesił i tak 20% przepadło.
Pozostają jeszcze media ostatnio modne i skuteczne.
Życzę szybkiego i pozytywnego załatwienia problemu.
Ostatnio edytowany przez luk600ss (2009-10-10 21:13:46)
Offline
Ja pierdziele a myslalem ze temet juz sue skończył a tu pipa nasz Tomasz jeszcze sie buja . Walcz i nie odpuszczaj a znając Twą zadziorność Dasz rade - jestem z Tobą .
Offline
Modern-Father
Jestem świeżo po rozmowie z Panią rzecznik.
Firma sprzedająca cały czas upiera się że dopełniła formalności.Pani rzecznik uświadomiła ich dokładnie gdzie popełnili błąd i które pismo jest wiążące.Muszę teraz dostarczyć do Pani rzecznik informację o dniu odebrania przesyłki przez nich.Jest to data wiążąca do odrzucenia niestosownej reklamacji.Oni kontaktują sie w tym czasie ze swoim prawnikiem.Tak więc sprawa jest otwarta.
PS.Jeszcze była próba przekonania Pani rzecznik ze nie kontrolowałem ciśnienia i to jest wymuszenie z mojej strony jeśli chodzi o wymianę wadliwego produktu.Niestety Pani rzecznik nie podłapała tematu i odpowiedział krótko ze ją to nie interesuje co jest przyczyna wady bo ona nie jest specjalista w tej dziedzinie.
Ręce same opadają I bądź tu dobry dla opony.Sprawdzaj ciśnienie a jak coś się rozwali to i tak powiedzą że tego nie robiłeś.Bo oni wiedzą lepiej jak dbasz o swoje bezpieczeństwo.To jest chore.
Offline
normalnie paranoja - ciekaw jestem jak to sie skonczy.
Normalnie robią z igły widły , bo dla takiej firmy jak Pirelli powinna nastąpic wymiana i temat zamkniety a tak traci zaufanie . Sam zastanawiałem sie nad zakupem Aniołków teraz to przemysle.
Offline
nie martw się Tomek, to wszystko to puste szczekanie RPK, którego oni się nie boją.
Jednak wyników niezależnej ekspertyzy się przestraszą i gówno ich prawnik im pomoże.
A nawiasem mówiąc, kto to widział tak wybuloną gumę ??? Ciekawe czy rzeczoznawca w ogóle taką widział..
Offline
Modern-Father
Nowe idzie.
Firma poprosiła o przedstawienie stanowiska Pani Rzecznik na piśmie.
Pani Rzecznik przedstawiła i dała 14 dni na ustosunkowanie się na piśmie.
Offline
Modern-Father
Ciąg dalszy przygód http://polishbanditcrew.pl/index.php?/t … z-oponami/
Offline