Użytkownik
Jak jest na calej dlugosci opony takie cos to tak jakby pekly druty w srodku, w samochodzie takie cos mialem i objawialo sie to tym ze walilo od prawej do lewej, tak jakby nie byla wywazona i bylo slychac jak lataja druty jak wulkanizator zalozyl ja na maszyne. Nie latalo nic w srodku jak ja sciagnales ?
Offline
Jedyne wytłumaczenie które teraz mi przychodzi do głowy i nie jest to uszkodzenie fabryczne to kontakt z rozpuszczalnikiem organicznym który mógłby spowodować spęcznienie gumy. Ale Ty chyba nie jeździłeś po zakładach chemicznych, prawda?
Offline
serch - jakby kord poszedł to by nic nie waliło, ale efekt by był. Wg mnie wada fabryczna, ostatnio trafił sie nam źle nadlany na rancie metzeler marathon i to dopiero były jaja
Offline
Użytkownik
Tomku a gdzie kupowałeś oponki?
Offline
Możliwe, że obciążenie i temperatura sprawiły swoje - materiał nie wytrzymał - pękł kord, czy może płótno czy cóź.. reklamować - tak na marginesie napisz jak się zakończy ta sprawa (też mam pirelli)
Offline
Modern-Father
W środku w oponie nic nie było widać.Na maszynie też nic nie biło.Wszystko cacy tylko to wybrzuszenie.
Oczywiście że nie omieszkam napisac co i jak.Zakupiłem w NetCar
Offline
Użytkownik
Witam, mam oponkę BT020 160/60 po przeczytaniu tego wątku poleciałem do garażu, ku mojemu zaskoczeniu po lewej stronie jakiś dziwny rant na całym obwodzie koła (może nie tak widoczny jak u Tomka, ale bardzo dobrze wyczuwalny po przejechaniu ręką po oponie) prawa strona OK. To ostatni sezon tej opony, nowym zestawem ma być Michelin Pilot Road 2. Tylko teraz zaczynam się bardzo zastanawiać czy to dobry wybór z tą dwuskładnikową mieszanką , jestem bardzo ciekawy jak zakończy się ta REKLAMACJA!!!
Ostatnio edytowany przez suzikala (2009-09-11 14:07:42)
Offline
Użytkownik
Dwuskładnikowa mieszanka to teraz standard w zdecydowanej większości opon. Niezależnie czy to turystyki, sporty czy opony czysto torowe. Różnią się tylko proporcjami i profilem. Co się zaś tyczy Michelin Pilot Road 2 to ze wszech miar polecam. Sam używam i wielce ubolewam że tylną mi przebiło. Jednak do jazdy, szczególnie długich wypadów jest stworzona.
Offline
Roady sobie ludzie chwalą - i są bardzo fajne - o dwuskładnikowe michały sie nie martw
Offline
Modern-Father
suzikala to że pod palcami czujesz to nic .Ona po prostu się "wypłaszczyła".
U mnie ewidentnie napuchła.A to zmienia postać rzeczy.
Offline
Użytkownik
To mnie uspokoiliście, dzięki za informację. Życzę powodzenia w sprawie opony
Ostatnio edytowany przez suzikala (2009-09-11 16:17:01)
Offline
Użytkownik
Tomku i jak masz jakieś wieści na temat opony. Jak kupowałem motocykl to też był na oponach Pirelli (już dość zużytych) i w sumie to tylna opona też miała takie jakby wybrzuszenie na środku. Zrobiłem na niej już koło 6000km i trochę się środek zrównał z bokami ale dalej widać że boki są jakby trochę niżej. Lewa strona jest bardziej zużyta i w jednym miejscu widać już jakby inną, kolejną warstwę gumy. Poza tym że tak jak pisałem jak go kupiłem to "garb" na tylnej oponie był dość widoczny to nie odczułem żadnego dyskomfortu w prowadzeniu motocykla.
Offline
Modern-Father
No to się ruszyło.W dniu dzisiejszym otrzymałem takie oto informacje.
"Panie Tomaszu,
Informujemy, że opony przechodzą ekspertyzę u producenta, co może
nieznacznie wydłużyć proces reklamacji. Jak tylko będziemy mieć
informację na temat Pana reklamacji, będziemy się z Panem kontaktować.
Informacje powinniśmy otrzymać na początku przyszłego tygodnia.
Pozdrawiam
Krystian...."
Zobaczymy co dalej.O postępach reklamacji informować będę na bieżąco.
Offline
Użytkownik
Wow... fachowa odpowiedź. Ale czytając między wierszami można odczytać "Wal się dziadu na ryj... weźmiemy Cię na przetrzymanie"
Offline
Modern-Father
To nie jest odpowiedź tylko informacja.We wtorek mija 14 dni od dnia otrzymania przez nich przesyłki.Tak więc jeśli nie dostanę konkretnej odpowiedzi to wiąże się to z uznaniem mojego roszczenia i wymiany opony na nową.
Offline