uszkodzeniem samych zaworów, krzywek na wałkach, zaklepaniem lub wypaleniem gniazd zaworowych, zwiekszonym spalaniem paliwa,oleju utratą mocy silnika badź trwałym uszkodzeniem samej głowicy. nie ma co czekac tylko oddaj sprzeta na regulacje i po problemie
Offline
Użytkownik
hehe brzmi strasznie :>
bedzie szybciej jak zrobisz sam !
Offline
no właśnie jakoś tak narazie jeszcze nie mam odwagi żeby samemu zaryzykować regulację.. może następną ;] ale narazie podjadę do bardziej ogarniętego chłopaczka ;] z tym, że bedzie mogł dopiero w przyszłym tygodniu prawdopodobnie no i narazie muszę pojeździć tak jak jest...
Offline
Użytkownik
To teraz chyba się za to sam zabiorę ;-)
Offline
Cielak napisał:
a ja dzieki q_nerkowi mam zrobione zaworki:D kazdy byl za ciasny:D tera to sobie robie kleku kleku:D
Hehe szczególnie to wydechowe walą jak najęte na zimnym, jak się nagrzeją to mniej
Offline
Słuchajcie, po regulacji zaworów ze srub mocujacych dekiel zaworów sączy się olej. Są to po dwie najbardziej skrajne śruby przy 1 i 4 cylindrze ,te pod którymi jest uszczelka. Zaznaczam ze sam tego nie robiłem, bo mam rabat w serwisie i sie skusiłem. I teraz pytanie czy aby wymienic te uszczelki pod srubami wystarczy te sruby tylko wykrecic i odpowiednim momentem dokręcić czy trzeba wszystkie w odpowiedniej kolejności odkrecac i wszystkie pozostałe w odpowiedniej kolejnosci ponownie dokrecać, tak by pokrywa wszedzie jednakowo docisnęła uszczelkę.
Offline
Modern-Father
Misia zjebali Żle ułożyli składając
Do wymiany uszczelki
Offline
Uszczelki i tak trzeba zmienić - powinno się przy każdym ściąganiu dekla. W specjalnej kolejności dokręcać nie ma sensu
Offline
Użytkownik
Potęga !
Offline
Ale że o co chodzi?
Offline
Użytkownik
Witam
Wlasnie bede sie przymierzal do regulacji zaworow po 12 000 km, czy orientuje sie ktos jak wyglada sprawa regulacji zaworow w GSF 650 z 2007 r, podobnie jak bylo opisane w tym temacie czy moze juz na plytkach ?
Pozdrawiam Snejk
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
snejk napisał:
Witam
Wlasnie bede sie przymierzal do regulacji zaworow po 12 000 km, czy orientuje sie ktos jak wyglada sprawa regulacji zaworow w GSF 650 z 2007 r, podobnie jak bylo opisane w tym temacie czy moze juz na plytkach ?
Pozdrawiam Snejk
A może kolega przeczytałby najpierw:
Tu jest wzór: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=2648
Tu regulamin: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=55
Tu inne zasady: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=1567
Offline
Użytkownik
Witam
Ponawiam moje pytanie w sprawie regulacji luzu zaworowego w GSF 650 K7, jak to wyglada w przypadku tego modelu, czy warto samemu pogrzebac czy lepiej udac sie do serwisu.
Pozdrawiam
Offline
Modern-Father
snejk napisał:
Witam
Wlasnie bede sie przymierzal do regulacji zaworow po 12 000 km, czy orientuje sie ktos jak wyglada sprawa regulacji zaworow w GSF 650 z 2007 r, podobnie jak bylo opisane w tym temacie czy moze juz na plytkach ?
Pozdrawiam Snejk
Wiem że teoretycznie powinien być wodniak ale fota mówi co innego .Masz wodniaka czy olejaka ?
Offline