I ja muszę się pochwalić xenonkami. H7 barwa 5000.
I zdjęcie porównujące standard i ksenon:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0f … 3b26d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25c … a983a.html
Offline
Witam;
Widzę że niektóre osoby nie widzą różnicy między lampą soczewkową a zwykłym lustrem, uważam że Suzuki popełniło wielki błąd rezygnując z soczewek w nowym modelu, dlatego teraz można przeczytać o jakiś pajęczynach na drodze itd Osobiści do mojego GS 500 kupiłem potrzaskaną lampę od bandita (soczewkową rzecz jasna) i wyjąłem soczewki zrobiłem montaż z płyty alu i wsadziłem xenony 8000 K, nie było porównania do oryginalnej "latarni". Sprzedając GS, odrazu wiedziałem jaki chce moto i w jakiej wersji, teraz też mam zamiar wsadzić xenony i to jeszcze nim potłumaczę i zarejestruje Ale moje zapendy ostudził post z pomysłem na zmiane soczewek na D2S, chciałbym poznać wiecęj szczegółów, a najlepiej opinie kogoś kto to zmieniał, z jakiej puszki podejdą :> ??? Pozdrawiam Wszystkich !
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Kolego Kubexxx, ponieważ mamy na forum swoje zasady, dlatego oczekujemy na zapoznanie się z regulaminem i dostosowanie się do niego.
Tu regulamin: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=55
Tu inne zasady: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=1567
Tu jest wzór przywitania: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=2648
Czas 24h. Potem BAN.
Offline
Użytkownik
Zamontowałem u siebie bi-xenon h4. Ogólnie jest super, lecz pojawił się pewien problem. Jak wiemy żarówka H4 ma dwa żarniki, natomiast bi-xenon ma jeden żarnik, który się przesuwa przy zapaleniu świateł drogowych. Gdy wcisnę przysisk do dawania krótkich sygnałów świetlnych jest wszystko ok, żarnik nie gaśnie, elektromagnes przesuwa go i świeci dalekooo, natomiast problem pojawia się przu ustawieniu świateł drogowych na przełączniku. Przy żarówce H4 żarnik od świateł mijania gasł i zapalał się ten od świateł drogowych. Pewnie ze względu na wysoką temperaturę przy jednoczesnej pracy obu żarników przez dłuższy okres czasu. Bi-xenon podłączyłem do świateł mijania, elektromagnes do drogowych. po wciśnięciu przełącznika, słychać pstryknięcie(elektromagnes przesuwa żarnik), natomiast xenon gaśnie(prąd nie biegnie w obwodzie świateł mijania). Znaleźliście jakieś rozwiązanie? Po mojemu można coś pokombinować przy wiązkach kabli, przełączniku bądź bezpiecznikach. Tylko co gdzie i jak, może ktoś zna taką sytuację z autopsji?
Offline
W moim B12 mam Bi-xenon. Niestety nie mam porównania do fabrycznej lampy, ale w porównaniu z moją XJką to w Bandziorze jakaś pomyłka...Świeci to bardziej na boki niż do przodu. Dzisiaj będę się temu przyglądał, bo w takim stanie strach jeździć...
Offline
Modern-Father
Zacznij od sprawdzenia rodzaju żarnika.Po pierwsze w wersji S nie stosujemy Bi-Xenona.Po drugie jak udało się zdobyć Bi-Xenon na mocowanie HB4 o ile dobrze pamiętam to takie jest w Dziorku z soczewkową lampą.
Offline
Będę wieczorem w garazu to może uda mi się zobaczyć co to za wynalazek Bi-xenon tak to sobie ja nazwałem Prawa lampa świeci na mijaniach, jak włącze długie to zapala się lewa lampa.
Offline
Użytkownik
kornikbp - w twoim b6 musisz podłączyć zasilanie przetwornicy z przewodu, który doprowadza napięcie do przełącznika (długie - krótkie), wtedy będziesz miał cały czas świecący żarnik niezależnie jakie światła wybierzesz. Przewód ten znajdziesz w lampie, będzie on w tej wiązce która idzie na lewą stronę kierownicy. Jest to przewód łączący wyłącznik świateł (prawa strona) z przełącznikiem (długie - krótkie)(lewa strona). Jak jesteś trochę obeznany z prądami powiniwneś bez problemu go znaleźć. Nie przecinaj go tylko się do niego podłącz.
Po sprawdzeniu na schemacie dostępnym na forum sądze że poszukiwany przewód to kabelek o kolorze yellow/white. Powodzenia.
Ostatnio edytowany przez dinuo (2009-10-12 22:37:58)
Offline
Denzel, moze zacznij od prob wyregulowania lampy, sprawdz ze stelarz jest w miare prosty, a potem rozmawiajmy o skutecznosci, i swieceniu... Soczewki w bandiorze nie sa idealne, ale ksenon daje juz sensownie rade.
Offline
Użytkownik
okrop, Denzel ma chyba coś pochrzanione z tymi światełkami bo znane mi b12s na krótkich świecą lewą lampą a na długich dołącza się prawa (poprawcie mnie jak tak nie jest, ja mam anglika a tam wiadomo kierownica z drugiej strony jest), jak ktoś do lampy na długie wsadzi żarnik hb4 to jej ogniskowa będzie dawała takie efekty że światło pada nie tam gdzie trzeba. Moja lampa hid 5000 świeci zajebiście ale po angielsku na lewe pobocze (pewnie bardziej oślepia) dlatego skierowałem ją maxymalnie w prawo.
Offline