okrop napisał:
(zaniżone napięcie??)
Zaniżony prąd. Tak się reguluje jasność świecenia lamp wyładowczych.
Offline
Dowiedz się szczegółów bo ze zdjęć wygląda jakby ta przetwornica miałą osobne wejście na zasilanie z aku - czyli konieczność modyfikacji w instalacji. U mnie WSZYSTKO wpinało się do istniejącej instalacji pod żarówkę.
Nie wiem na ile tłumiki zakłóceń są skuteczne jeśli są w obudowie. Z regóły montuje się je osobno (ponieważ to przetwornica generuje zakłócenia)
Cena wyjątkowo atrakcyjna.
Offline
Użytkownik
Ja tez juz opisywalem pozytywne aspekty xenonow w s'ce i robilem filmiki przed i po, dalej uwazam ze sa o niebo lepsze niz standardowy halogen.
Offline
Też założyłem xenony, plus diodowe postojowe, plus H7 Night Breaker, kolorem światła zbliżona do xenona, koszty całkowite 250 złocisza i (rączki czyste)
Offline
Użytkownik
okrop napisał:
Dowiedz się szczegółów bo ze zdjęć wygląda jakby ta przetwornica miała osobne wejście na zasilanie z aku - czyli konieczność modyfikacji w instalacji. U mnie WSZYSTKO wpinało się do istniejącej instalacji pod żarówkę.
Nie wiem na ile tłumiki zakłóceń są skuteczne jeśli są w obudowie. Z reguły montuje się je osobno (ponieważ to przetwornica generuje zakłócenia)
Cena wyjątkowo atrakcyjna.
Patrzyłem po innych aukcjach i tam też przetowrnicę mają takie wejścia, dodatkowo jest kabel zasilający dołączony zapewne tam można podpiąć kabel z moto. A jaką przetwornicę ty zakupiłeś? Chodzi mi głównie jak wygląda to złącze motocyklowe abym sprawdził czy jest w tej przetwornicy którą chcę zakupić. Szkoda że moto stoi w Dusseldorfie...
Offline
Użytkownik
SebeQ napisał:
okrop napisał:
Dowiedz się szczegółów bo ze zdjęć wygląda jakby ta przetwornica miała osobne wejście na zasilanie z aku - czyli konieczność modyfikacji w instalacji. U mnie WSZYSTKO wpinało się do istniejącej instalacji pod żarówkę.
Nie wiem na ile tłumiki zakłóceń są skuteczne jeśli są w obudowie. Z reguły montuje się je osobno (ponieważ to przetwornica generuje zakłócenia)
Cena wyjątkowo atrakcyjna.Patrzyłem po innych aukcjach i tam też przetowrnicę mają takie wejścia, dodatkowo jest kabel zasilający dołączony zapewne tam można podpiąć kabel z moto. A jaką przetwornicę ty zakupiłeś? Chodzi mi głównie jak wygląda to złącze motocyklowe abym sprawdził czy jest w tej przetwornicy którą chcę zakupić. Szkoda że moto stoi w Dusseldorfie...
Ja mam przetwornice konstrukcyjnie taka sama, tez sa w 1 kolnierzu zgrzane 2 kable, podlacza sie je do zarnika. Oprocz tego przy zarniku masz kabel ktory podlacza sie do przetwornicy z jednej strony a z drugiej strony do zasilania ktore bylo podpiete do zarowki halogenowej. Jezeli wybierzesz HB4, czy inny taki jak masz zamontowany halogen to wszystkie koncowki do podlaczenia beda pasowac i nie trzeba nic kombinowac/przerabiac. u mnie byl jedynie za duzy o-ring na zarniku i przelozylem z halogena.
Offline
Od kilku dni moje moto oświetla ulice xenonem i mogę zdecydowanie powiedzieć że wreszcie coś widać! No i mnie oczywiście co bylo pierwszorzędnym elementem przy decyzji o zakupie zestawu.
Offline
Użytkownik
No przyszedł dzień montowania xenonka, plastiki zdjąłem, śrubek się naodkręcałem nawet zdjęcia zacząłem robić aby instrukcję przygotować i wszystko na nic. Niestety po podłączeniu zestaw nie zadziałał. Poniżej zamieszczam link do żarnika i do przetwornicy. Jak byście mogli zerknąć na parametry przetwornicy czy wszystko jest ok i ew. na żarnik to był bym wdzięczny. Wg. mnie padł żarnik - testowałem go podczas zakupu i świecił - ale może przetwornica ma złe parametry (chociaż mi się nie wydaje). Dodam że żarnika na pewno nie dotykałem palcYma
http://www.allegro.pl/item637133703_zar … k_wwa.html
http://www.allegro.pl/item648046345_prz … ml#gallery
PS> Zanim wrzucę opis montażu zestawu to od razu wskazówka. Jak by ktoś zdejmował boczny plastik czachy to jedna śruba jest ukryta pod przednią pokrywą - a więc trzeba też odchylić jeden bok przedniej pokrywy aby dostać się do tej śruby - to tak abyście nie ciągnęli na siłę i nic nie urwali
Ostatnio edytowany przez SebeQ (2009-06-08 21:39:24)
Offline
Qrcze to co piszesz o montarzu to jakis kosmos.
Relacja z mojego zakladania ksenonu to:
1)wypnij i wyciagnij orginalna zarowke.
2)wloz zarnik i poupychaj kable podpijanac przetwornica (pasuje)
3) finalne zamontowanie zarnika i podpiecie kabli z przetrornica w zaplanowanym miejscu
4)mocowanie przetwornicy i kabli do ramy
NIC nie bylo odkrecane.
zetaw wyglada OK, pytanie ktory element nawalil
Offline
Użytkownik
SebeQ napisał:
Niestety po podłączeniu zestaw nie zadziałał.
Dla ksenona istotne są bieguny: być może źle podłączyłeś plus-minus.
Albo walnąłęś żarnikiem o coś.
A swoją drogą - po co zdejmować czachę? Ja tylko licznik odkręciłem.
Przy okazji pochwalę się, że udało mi się rozwiązać ostatni problem z moim ksenonem: strasznie męczyła mnie ta "pajęczynka" i to, że duża część światła szła nawet na sufit. Przyjrzałem się uważnie i okazało się, że żarnik mi się przesunął w górę i w prawo o jakiś 1 cm. Powodem tego był fakt, że oryginalna żarówka trzymana jest przez sprężynę, ale za pomocą takiej przejściówki z bakielitu. Przy żarniku przejściówka nie pasowała i sprężyna za słabo mi go dociskała. Dorobiłem z plastykowej nakrętki podkładkę grubości 6 mm i trzyma jak zły duch - nic już się nie przesuwa, a snop światła ma bardzo ładną geometrię. Nawet za wysoko mi świecił i musiałem lampę skierować nieco w dół. Niestety jeszcze nie miałem okazji przetestować w nocy, ale powinno być OK.
Offline
Użytkownik
Zdjąłem po to, aby mieć lepsze dojście do miejsca gdzie zamontuję przetwornicę. Wydaje mi się że mając dużo miejsca do pracy uda mi się zamontować ją solidnie i bez problemów (niestety mam duże łapska i ciężko jest mi tam coś poupychać bez zdejmowania osłony:) ). A tak zdjąłem na spokojnie znalazłem sobie miejsce sprawdziłem czy nie ma kolizji przy ruchach kierownicą podłączyłem i ... Dupa;). Tak jak pisaliście zapewne żarnik jest walnięty - niestety latanie samolotem mogło mu nie posłużyć Podjadę do jakiegoś speca tutaj i sprawdzę który element nie działa skoro są one prawidłowe. Co do biegunów to wtyczki pasują w tym zestawie tylko w jeden sposób więc nie idzie się pomylić no chyba że na chama się będzie wciskać jedno w drugie;)
Offline
Użytkownik
SebeQ napisał:
Co do biegunów to wtyczki pasują w tym zestawie tylko w jeden sposób więc nie idzie się pomylić no chyba że na chama się będzie wciskać jedno w drugie;)
A zasilanie? Je da się włożyć odwrotnie, ponieważ to standardowe H7.
Offline
Użytkownik
Grzebiąc na E-bay znalazłem zestawy Bi-Xenon do bandytów S do roku 00 a więc H4 z kwadratowym ryflowanym szkłem.
Z tego co wiem do takich lamp nie powinno się wkładać takich zestawów, więc albo sprzedawca ściemnia albo dostosowali zestawy????
http://cgi.ebay.ie/SUZUKI-Bandit-1200S- … 1|294%3A50
Offline