Ogłoszenie

UWAGA: 13.11.2009 - Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).


#1 2008-11-11 18:53:24

masher1000

Godfather

1087966
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-11-15
Ujeżdżam: black B6 '99 + B12,5 K7
WWW

Problem z Postawieniem na kolo

Temat stawiania na koło już był, poczytaj to może sam na coś wpadniesz.


__________________
Born to be Bandit
http://img128.imageshack.us/img128/1609/avtkl4.gif

Offline

 

#2 2008-11-11 19:47:50

anarcho

Użytkownik

Skąd: Zielona Góra / Sulechów
Zarejestrowany: 2008-01-03
Ujeżdżam: B12S 01

Re: Problem z Postawieniem na kolo

biaggi żyjesz w świecie farmazonów jeżeli uważasz że tłumik miałby ci pomóc w stawianiu na koło


Je ne sais pas
Je ne comprends pas

Offline

 

#3 2008-11-11 21:00:31

serch

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-01

Re: Problem z Postawieniem na kolo

no chyba ze chce zrobic takie wheely jak gosc ktorego ma w nicku robil w brnie

Offline

 

#4 2008-11-11 23:25:18

anarcho

Użytkownik

Skąd: Zielona Góra / Sulechów
Zarejestrowany: 2008-01-03
Ujeżdżam: B12S 01

Re: Problem z Postawieniem na kolo

tak rzymski cesarz przegiął


Je ne sais pas
Je ne comprends pas

Offline

 

#5 2008-11-12 00:04:28

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Problem z Postawieniem na kolo

B12 wstaje na kolo jak kuta........ 16nasto latka na widok cycatej blondyny:P lol hahahaha nie a tak powaznie to cos musi byc nie tak albo z motocyklem albo moze masz bariere:P moj B12 idzie na kolo bez problemu, z 1 biegu z gazu, a z 2 ze sprzegla albo na stojaca bez sprzegla tez wstaje:) wiec zrob tak:
znajdz kawalek dobrej pustej drogi i na poczatku przyspieszaj na jedynce ostro, tak maksymalnie z odkrecona maneta w miare rosniecia obrotow przod powinnien sie odrywac (nie zapomnij zamknac gazu jak sie juz oderwie:P), pocwisz tak a jak juz wyczuje moment odrywania to idz dalej, rozkrec go do 5 tys obrotow zamknij gaz i szybko odkrec rownoczesnie ciagnac kiere do siebie:) musi wstac:)


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#6 2008-11-12 13:57:06

anarcho

Użytkownik

Skąd: Zielona Góra / Sulechów
Zarejestrowany: 2008-01-03
Ujeżdżam: B12S 01

Re: Problem z Postawieniem na kolo

no właśnie orzech a jak zamknę gaz to mi silnik zachamuje i spadnie z impetem


Je ne sais pas
Je ne comprends pas

Offline

 

#7 2008-11-12 18:26:07

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Problem z Postawieniem na kolo

no lepiej zeby spadl z impretem niz jakbys miala na plecy poleciec:P na poczatku poprobuj tak:) a jak sie juz nie bedzie tak bal jak kolo pojdzie do gory to opuszczasz go tylko lekko zdejmuja gaz zeby powoli spadalo kolo:) ale na poczatku nawet 10 cm nad ziemia wydaje soie wysoko jak cholera:P potem sie przyzwyczaisz:) najelpiej jest pojechac z kims i niech ci mowi czy kolo bvylo wysoko czy nie:P proste:) zobaczysz ze na poczatku bedzie mowil ze ledwo sie oderwalo:P cwicz, cwicz cwicz:P


No i bym zapomnial o najwazniejszym, prawa noga na hamulcu obowiazkowo:) polowa z nas wogole nie uzywa tylnego hamulca a to jest piekne dzielo:P wtedy jak juz przegniesz na maksa i bedziesz lecial do tylu to samo puszczenie gazu nie uratuje:P wal w tylny hebel smialo:P wtedy walnie przod na glebe ale jak wyzej pisalem lepsze to niz...........ziuuu i na dupe:P

Ostatnio edytowany przez orzech69 (2008-11-12 18:29:28)


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#8 2008-11-12 23:52:28

RafalS600

Użytkownik

575065
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2008-08-02
Ujeżdżam: 600S 2004r

Re: Problem z Postawieniem na kolo

Owszem....jednorazowo lepsze to niż gleba na plecy....ale po kilku(nastu) razach możesz nawet doprowadzić do pęknięcia ramy...że o uszkodzeniach przedniego zawieszenia nie wspomnę....mój kumpel dokładnie tak rozwalił sobie ramę w hornecie...


Po odkręceniu rollgazu wchodzisz w inną rzeczywistość... najważniejsze żebyś dał rade z niej wrócić...

Offline

 

#9 2008-11-13 01:21:01

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Problem z Postawieniem na kolo

o peknietych ramach i zepsutych zawieszeniach nic nie slyszalem...a jesli wolisz zrobic hopsa na plecy to prosze bardzo:) nie mowie ze jest to mile dla zawiechy bo nie jest ale raczej musialbys niezle ja maltretowac zeby uszkodzic a o ramie nie wspomne, to jest stalowa rama rurowa a nie aluminiowa belkowa jak w hornecie,

nie wiem czy widzialem kiedys rozwalone hornety i bandziory ktore w przod dostaly, widzialem wiele i po pierwsze:

1. w bandziorze po wypadku czolowym nawet gdy ma kolo w kolektorach nie widzialem jesczze peknietej ramy, podda sie kolo, lagi, kolektory od kola ale ramy nie widzialem peknietej, nawet skrzywionej chyba ze bylby to naprawde konkretny wypadek
2. pierwsze co peka w wypadku horneta to rama, na boczkach i mocowania silnika

Wiec moze horneta jak zle spuszczasz z kola mozesz uszkodzic ale w bandziorze mozesz conajwyzesz rozwalic lozysko glowki ramy (jak w kazdym mototcyklu jesli zle spuszczasz z kola:) ale nie rame i nie zawieche.....chyba ze bedzie to robil rpzez 2 lata, ale uwierz mi ze po kilku dniach sie nauczysz a jak nie to ci sie odechce:)

pekajace ramy od gumy??? mit obalony:P

PS
po kilkunastu???? no to juz wogole kupa smiechu:P one nie sa z plastiku;> nawet hornety;>

Ostatnio edytowany przez orzech69 (2008-11-13 01:21:58)


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#10 2008-11-13 17:39:04

MOTOMYSZOR

Użytkownik

3863132
Skąd: Irlandia
Zarejestrowany: 2008-10-29
Ujeżdżam: Bandit 1200 S '99.

Re: Problem z Postawieniem na kolo

Jak próbujesz stawać to się odchyl do tyłu. Ja kiedyś jak próbowałem to się kuliłem na kierownicy i dupa była.
Ale jak jechałem  uliczką osiedlową i zaczął mnie gonić jamnik, dałem w gaz i odchyliłem się do  tyłu żeby zobaczyć  gdzie właściciel to guma była taka że hej. Po prostu odkręciłem mocno..... Potem jak się bawiłem w gumowanie to odkręcałem ostro i szarpałem kierą i szło. Ale przyznaję bez bicia że po kilku średnio udanych gumach dałem se na luz...... szkoda mi bandziora.....


B12S '99. Czarny mat.
Nigdy, w żadnych okolicznościach nie bierz jednocześnie proszka nasennego i środka przeczyszczającego.

Offline

 

#11 2008-11-13 19:15:10

Jacekrysiek

Użytkownik

Skąd: londyn/ostrowiec sw
Zarejestrowany: 2008-04-03
Ujeżdżam: czarny 600S '01

Re: Problem z Postawieniem na kolo

ja bym pomogl ale nie stawiam na kolo


never trade luck for skill

Offline

 

#12 2008-11-14 00:16:30

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Problem z Postawieniem na kolo

a ze tak sobie jesczze wtrace:P to sportowy wydech w B12 daje bardzo duzo:) od 10 nawet do 15 kucy w porownaniu ze standardowymi podanymi przez fabryke danymi czyli 98 koni:) tez zalezy od rocznika:) ale mojemu na sportowym wydechu ART wyszlo na hamowni 118kuca:) wiec na pewno wydech doda wigoru maszynce a i ja odchudzi bo oryginal wazy chyba z tone:P pozdro:)


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#13 2008-11-14 10:08:21

Tomek

Modern-Father

Zarejestrowany: 2007-11-25

Re: Problem z Postawieniem na kolo

B12 tylko na papierku ma 98KM.Te silniczki potrafią bez przeróbek mieć po 120 kucyków.
Końcówka wydechu daje max. do 10% przyrostu i to nie zawsze a kompletny wydech max do 20% przyrostu i to nie zawsze.
Bo dodatkowo trzeba zmienić dysze i filtr powietrza oraz go dokładnie wyregulować.Za dużo naczytaliście się materiałów reklamowych


[b]Tomek
http://ggmania.eu/ico/links/947886001256820708.gif
Lepiej być 30 minut później Niż 30 lat za wcześnie

Offline

 

#14 2008-11-14 10:40:22

GoB Lee

Użytkownik

9833937
Skąd: sulechów/zielona góra
Zarejestrowany: 2008-05-26
Ujeżdżam: 600 N 97r

Re: Problem z Postawieniem na kolo

biaggi22wiec ja będę miał ze 90km w swoim bandziorq skoro mam pusty tłumik .. wiec horneta powinienem dochodzić ale tak nie jest
tomq popieram ciebie w 100% ze wlanie nie wystarczy tylko tłumika zmieniać


GdyOgieńNadTłokamiZgasłJużZłotoTarczPokryłaRdzaPodBakiemTylkoCiszaGraACiebieNieMaPośródNasPukaszJużDoNiebaBramAsfaltuWstęgaPusta ZnówTweKołaJejNieDotknąJużCzerńDrogiSkryjeSzaryKurzWŚciśniętymGardleBraknieSłów...Życia motocyklisty nie liczy sie w latach tylko w kilometrach MaQ

Offline

 

#15 2008-11-14 19:07:01

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Problem z Postawieniem na kolo

Panowie...po pierwsze to chyba Wy sie za duzo nasluchaliscie opowiesci przy piwku, po pierwsze nie mowimy to o 600;> wiec horneta nie dojdziesz chocbys nie wiem co zrobil:) a jesli chodzi o B12 i wydech to ja moj drogi kolego nie czytam pierdol tylko mowi o wlasnym i mojego kolegi przypadku:) wiec powtorze sie jakby ktos nie zrozumial, zes portowym wydechem wyszlo mi 118 koni na hamowni a koledze 115 z tym samymy wydechem:) ja dodatkowo mam tylko filtr K&N, i tak oczywiscie po zalozeniu tego motocykl byl ustawiany i regulowany (gazniki) pod nowy wydech i filter:) wiec prosze bez zarzutow o czytaniu jakichs artykolow lub reklam z pseudo motocyklowych gazet typu Swiat Motocykli (u nich najwiekszym problemem zawsze sa za krotkie wysiegniki lusterek:P ahaha)

pozdro:)


a dysze czesto to wielka sciema:P sprzet pali wiecej:P a nie jest mocniejszy w wielu przypadkach:)

Ostatnio edytowany przez orzech69 (2008-11-14 19:10:36)


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polishbanditcrew.pun.pl