Użytkownik
Noszę się z zamontowaniem kierunkowskazów do stelaża pod kufer. No i mam pytanie jak to zrobić. Myślałem nad przewierceniem stelaża, ale wydaje mi się że osłabi to jego konstrukcję. Może ktoś ma inny lekki i łatwy do zmontowania patent?
Offline
da_ns - sluchaj, to ja moge ci sprzedac za 45 zl sztuka ! oryginalne pomaranczowe;) piszesz sie na to?;p
Ostatnio edytowany przez Szcz (2009-01-18 14:33:07)
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Marqs, jaki masz stelaż? Jesli Wingrack od Givi, to najlepiej zamówić oryginalne Kierunkowskazy - wielkie jak obrysówki do TIRa, ale stosunkowo łatwo je założyć przy niewielkim nakładzie pracy. Jeśli inny, to widziałem już taki patent z zamontowaniem dwóch odpowiednio wyprofilowanych płaskowników - takie przedłużki z otworem - i przenosisz oryginalne kierunkowskazy w miejsce, gdzie nie będą je zasłaniać kufry boczne.
Propozycja 1 http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib … 63&UT_ID=0
Propozycja 2 http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib … 20&UT_ID=0
Propozycja 3 http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib … 68&UT_ID=0
Propozycja 4 http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib … 60&UT_ID=0
Offline
Użytkownik
Krzysztof, jak rzucisz okiem na zdjęcia naszych motocykli to jest tam mój ze stelażem. Givi pod centralkę, ale montaż wingracka odpada - poza tym jego cena powala. Myślałem o płaskowniku ale to trzeba spawać. Pytanie jaki to jest materiał i czym spawać?
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Płyta pod Givi wykonana jest ze stopu aluminium, jak i cały Wingrack. Przy montażu kierunków do Wingracka wyfrezowałem kanał na przewód w ażurowych wzmocnieniach. Aluminium oczywiście jest spawalne i da się to zrobić, ale może raczej udało by się zamontować jakiś płaskownik pod płytą?
PS: w galerii jest tyle zdjęć, że nie wiem nawet na której stronie szukać
Offline
Użytkownik
Nasze motocykle:
- 3 strona, 2 rząd, 1 od lewej
- 4 strona, 3 rząd, 2 od lewej
Offline
Godfather
Marqs a może lepiej przewiercić błotnik ten na którym jest rejestracja i do niego domontować kierunkowskazy, nie powinno zająć to dużo pracy. Po co bawić się w kupowanie oryginalnych kierunków GIVI czy wiercenie w metalu.
Offline
Użytkownik
Wyobraź sobie że muszę dokręcić kierunki w takim tyle jak jest teraz. Wiercenie w zadupku odpada. Wysoki tłumik. Jedyne sensowne miejsce to stelaż. Ale właśnie wiercić nie chcę bo go to osłabi. Chyba jednak dorobię uchwyty z płaskownika i je dospawam...
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Marqs, czy masz taki stelaż? http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib … 03&UT_ID=0 Wydawało mi się, że na zdjęciu jest właśnie taki.
Może dało by się dołożyć podobne blaszki i przełożyć kierunki - looknij na zdjęcie, tam kierunki przełożone są na blaszki zamontowane między ramionami stelaża a płytą. Przynajmniej jakaś podpowiedź już jest. http://www.givi.it/downloadfree.asp?lib … 65&UT_ID=0
Ostatnio edytowany przez krzysztofmielnik (2009-01-18 18:20:59)
Offline
Użytkownik
No właśnie taki mam stelaż. To co pokazałeś na zdjęciu jest godne rozważenia, chociaż troszkę inna jest płyta. I jedynym wyjściem jest przykręcenie tych blaszek do dziur wcześniej wywierconych w płycie. Pokombinuję. Dzięki za pomoc. Jakby ktoś jeszcze wpadł na jakiś pomysł to chętnie wysłucham.
Offline
Użytkownik
Witam jako że nie chce zasmiecac forum dołącze się do temu. Wie ktoś może gdzie można kupic takie kierunki jak w tym moto http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-BANDIT-120 … 19b77392bf Chodzi mi o te z tyłu, cały lub sam klosz.
Offline