A ja proponuję na chłodno wziąć kogoś bardziej doświadczonego, obejrzeć, ściągnąć owiewki, popatrzeć na ramę, na lagi, półki, kierownicę itp. Kierownica orginalna ? Odważniki orginalne? Dekle silnika? kierunki mają te same numery ? luz na główce wyczuwalny? Na wahaczu? Na kołach?
Myszkuje tylko na prostej? Jak idzie w zakręty? Moze weź jak się mocno napaliłeś podjedź na wulkanizację i sprawdzisz wyważenie kół - ale to tylko w przypadku jak sprawdzisz powyższe elementy. Zresztą 150 pln za przegląd w serwisie to niedużo w porównaniu do zakupu ewentualnej miny.
Nie ma co się bać kupna szlifowanego motocykla, ale trzeba posprawdzać wszystko najdokładniej i 2x się zastanowić .
Niestety w Polszu 90% motocykli było ściąganych dzwonionych, jedne mniej a inne wiecej (wystarczy sprawdzic cenę za granicą i porównać ).
Teraz jest dobry czas na zakup motocykla - ceny zimowe, a czas jeszcze do jazdy .
Ps. zyczę powodzenia w targowaniu sam sciagnałem całkiem pokazną górkę przy zakupie
Offline
Odpuściłem tego "myszkującego" i kupiłem tego z Łodzi. Niby 3 lata starszy i 50tyś nakręcone, ale juz jak go zobaczyłem to wiedziałem że to jest to
Offline
hehe pamietaj ze dobry motocykl sie ceni:D ja za swojego z 2000 rocznika dalem 10,5tys tym roku na wiosne!!do tego jest to 600S ale kupiles juz wiec ciesz sie z nowego sprzeta:)
Ostatnio edytowany przez Cielak (2009-10-12 13:30:34)
Offline