... a wiec pytanie do was koledzy... miałem ślizg przy małej prędkości uszkodzenia poza otarciami na zadupku i na obudowie zegarow to pęknięty dekiel lewy... żeby poskładać maszynę mechanicznie co oprócz dekla będę potrzebował?
jestem zielony wiec proszę od podstaw...
PS. czy ktoś ma na sprzedaż dekiel w dobrym stanie? Chętnie odkupie...
Offline
Użytkownik
czyli tak: dobrze by bylo od razu wymienic olej .bo jak odrecisz dekiel to musialbys go mocno przechylic zeby ci nic nie wylecialo, a jak olej to wiadomo ze filtr oleju tez by pasowalo . no i uszczelke tego dekla . do rozkrecenia dekla bedziesz potrzebowal klucze imbusowe i mocny scisk reka do filtra oleju . chyba tyle filozofi nie ma - sruby przykrecja metoda na krzyz i jak masz to uzyj kleju do srub . uszczelke filtru oleju pociagnij palcem umoczonym w oleju przed przykreceniem i wkrec dociagajac w zasadzie mocno reka .
jak ktos ma jeszcze jakies uwagi .....
Offline
dekiel daj do pospawania - jest pęknięty czy przytarty?
Offline
q_nerk napisał:
dekiel daj do pospawania - jest pęknięty czy przytarty?
pękniety dosc solidnie...
myslisz ze mozna to spawac?
eeehhh zaluje ze nie zalozylem crash padow nie byloby tematu
Offline
Motul 5100 jeśli już, a spawać można - byle dobry fachura był, niestety czasem się nie da jak np. jest stop magnezowy (np. VTR), ale wtedy mamy do dyspozycji kleje epoxydowe
Offline
Modern-Father
Dekiel poszukaj jest ich na rynku sporo
Uszczelka nowa
a)w serwisie koszt około 40zł
b)Larsson 15zł ale wystaje za obrys silnika.
c)Ewentualnie wyciąć z preszpanu.
Olej półsyntetyk 10W-40 np.
a)Motul5100 10W-40
b)Shell Advance VSX4 10W-40 itd.
Filtr oleju
a)Hiflofiltro HF138 koszt około 30 zł
b)K&N KN138 koszt około 40 zł
c)Suzuki dostępny w serwisie koszt około 40 zł
Offline