Modern-Father
manitou napisał:
Ja rowniez mam ciemno za szybka. A co mnie bardziej interesuje to zauwazylem ze na powierzchni oleju zaraz po jezdzie tworza sie male bombelki....
Takie malutkie jak w pianie. Znikaja dosc szybko ale od czego to jest? Cos mi sie dostalo do oleju czy norma?
Olej do wymiany
Offline
To i ja się podepnę do wątku
Mam możliwość kupna po atrakcyjnej cenie (z tego co na szybko patrzyłem w sklepach) olej Agip Tec 4T 10W40. Moja wątpliwość polega na tym, że producent zaleca olej o klasie API: SF lub SG a ten jest SJ (czyli niby nowszy). Przejmować się tym, czy olać?
Offline
Użytkownik
pajhivo napisał:
To i ja się podepnę do wątku
Mam możliwość kupna po atrakcyjnej cenie (z tego co na szybko patrzyłem w sklepach) olej Agip Tec 4T 10W40. Moja wątpliwość polega na tym, że producent zaleca olej o klasie API: SF lub SG a ten jest SJ (czyli niby nowszy). Przejmować się tym, czy olać?
"Ważne żeby spełniam normy API SJ,ACEA i najważniejsza JASO MA(wymagana do sprzęgieł pracujących a kąpieli olejowej)"-
to zdanie bylo na trzeciej stronie bodajze tego watku napisane zdaje sie przez Tomka. takze czytamy panowie czytamy a dowiemy sie wszystkiego. a w skrocie .olej lej !
Offline
Fajne są jeszcze oleje Silikolene Fuchsa. Klasą przewyższają Moutula 300V
a kosztują tyle co motul 5100. Tylko nigdzie ich kupić nie można
Offline
zalewam motul 5100, i po 500km mam czyściutki jaśniutki olej, jak po wymianie, zresztą przy wymianie olej który miał zrobione niewiadomo ile przez poprzedniego właściciela tez był jaśniutki. Bąbelki tez czasem mam. poprostu chyba temperatura.
Offline
Obejżeć, wyciągnąć wnioski, zapamiętać. Świetne programy kiedyś robili.
Teraz to jest debiliada i skretynienie.
Offline
Szkoda, że zginęli, jak miałem czas to zawsze ich oglądałem.
Offline
Modern-Father
Już wiem skąd tyle wiem.Oglądałem ten program kiedyś.Aż miło było sobie przypomnieć Do FAQ te filmy
Offline