Ogłoszenie

UWAGA: 13.11.2009 - Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).


#1 2009-05-14 09:35:14

jackRM

Moderator

5632613
Call me!
Skąd: Rzym
Zarejestrowany: 2008-12-07
Ujeżdżam: R1 RN12
WWW

kranik - zestaw naprawczy - regeneracja

Sprawa na prawdę prosta. Chyba nawet największy laik powinien dać sobie z tym radę. Ale dla ułatwienia parę fotek i mały opis.

Opis dla B6 96-99 (B12 chyba niczym nie powinien się różnić)

1. Odpinamy przewody od kranika. Podciśnieniowy i prowadzący paliwo do gaźników. Kolejność nie ma znaczenia. Nie bać się, paliwo nie ucieknie.

2. Zdejmujemy kanapę i odkręcamy dwie śruby trzymające bak. Następnie ściągamy cały bak. Im mniej paliwa w baku tym łatwiej

3. Spuszczamy resztę benzyny z baku. Czyli podstawiamy pod kranik jakiś pojemnik i przestawiamy na pozycję PRI (środkowa).
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626733-800.jpg

4. Następnie kluczy lub śrubokręt w łapkę i wykręcamy kranik z baku
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626734-800.jpg

5. Gdy już mam wymontowane całe ustrojstwo zabieramy się do dalszego rozbierania. Odkręcamy kolejne 5 śrubek
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626736-800.jpg
Po rozłożeniu ukazuje się nam coś takiego
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626738-800.jpg
jak widać całość była już dosyć podniszczona
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626740-800.jpg

6.Wyciągamy starą membranę z płytki i oczyszczamy (płytkę naturalnie )
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626741-800.jpg
Następnie zakładamy nową membrankę i zabieramy się za składanie
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626743-800.jpg
Dokładnie oczyszczamy cały środek kranika, oraz powierzchnie do których ma przylegać membrana.
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626744-800.jpg
Następnie składamy całość i dokręcamy nasze 5 śrubek.
Osobiście zastosowałem oryginalną sprężynkę. Ta z zestawu naprawczego okazała się trochę bardziej miękka. Wolałem nie ryzykować.

7. Zabieramy się za drugą stronę. Odkręcamy dwie śruby
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626747-800.jpg
Wyciągamy środek, całość czyścimy denaturatem. Wymieniamy uszczelki i składamy z powrotem. Ja uszczelki posmarowałem lekko smarem do tłoczków hamulcowych. Łatwiej złożyć, a odrobina poślizgu na uszczelkach nie zaszkodzi.
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626749-800.jpg

8. Dalej już tylko pozostaje wymiana uszczelki łączącej bak z kranikiem. Bierzemy dwie nowe śrubki (są w zestawie) i montujemy kranik w baku.
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C04%5C07%5Cbikepics-1626750-800.jpg


Ale zdjęć narobiłem. Łopatologia profesjonalna Moja wiedza na ten temat 6h temu była zerowa, więc wszelkie uwagi mile widziane

Zestaw naprawczy w Larssonie 79zł

Przy okazji można wypłukać bak z nieczystości jak już mamy wszystko rozebrane:
http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=1624

Opis i Fotki : kr4kus


--------------------------------------------------------
second place is just a name for the first loser

Offline

 

Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.039 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pozycjonowanie bielawa badanie integralności filtrów hepa