Ogłoszenie

UWAGA: 13.11.2009 - Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).


#1 2008-03-30 19:53:11

Marqs

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-29

Kranik paliwa

No właśnie. Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi jak działa kranik? W pozycji "on" jasne, ciśnieniowe dozowanie paliwa do gaźników. W pozycji "pri" grawitacyjne. No a co się dzieje w pozycji "res"?? Otóż miałem dziś tak. Zaiwaniam pod górkę. Nadmienię że miga mi rezerwa (czyli w zbiorniku jest ok 5 litrów). Łyknąłem kilka aut no i musiałem się schować za kolejnym. W momencie kiedy zdławiłem gaz a następnie odkręciłem moto straciło obroty, przestało palić na chyba 1 cylinder po czym zgasło. Nie chciało odpalić. Po przełączeniu na PRI odpaliłem gada i jadę dalej, ale po przełączeniu na ON, znów zaczął się dusić. Więc przełączyłem na RES i spokojnie mogłem jechać. Po zatankowaniu paliwa (weszło 15 litrów) problem zniknął. Podobnie stało się później. No ale w zeszłym sezonie nie miałem takich problemów.
No tyle mojego, teraz meldować co na rzeczy

Offline

 

#2 2008-03-30 20:19:27

kuba86bb

Użytkownik

1044582
Skąd: Bielsko - Biała / Wrocław
Zarejestrowany: 2008-01-19
Ujeżdżam: B6N '01
WWW

Re: Kranik paliwa

No wg mnie to RES to najnormalniej w świecie rezerwa czyli jeżeli Ci sie dusi i gaśnie na ON to przerzucasz na RES i jedziesz dalej (podobno do 60km ale nie sprawdzałem:) ) Ja mam 600 i u mnie to tak dzialo od zawsze (czyli od października) Jak czuje po obrotach że nie chodzą tak jak moja ręka to wtedy daje RES i rozglądam sie za stacją.

Offline

 

#3 2008-03-30 20:20:25

wrc12

Użytkownik

3505942
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-12-01
Ujeżdżam: gsr 600

Re: Kranik paliwa

to jest  normalne może w zeszłym sezonie nie jeździłeś na rezerwie


jazda na gumie  bezcenne

Offline

 

#4 2008-03-30 20:21:16

Marqs

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-29

Re: Kranik paliwa

No właśnie. Pytanie jak to działa? Co robi pozycja RES? Ogranicza obroty? Zmniejsza dopływ paliwa?

Offline

 

#5 2008-03-30 20:37:44

radekb

Moderator

2385412
Call me!
Skąd: Krasny Las
Zarejestrowany: 2007-11-23
Ujeżdżam: B12S K1 i DRynda

Re: Kranik paliwa

Nie, po prostu zasysa paliwo z innej, niżej położonej dziurki.


601 242 597

Offline

 

#6 2008-03-30 20:43:23

Marqs

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-29

Re: Kranik paliwa

A takie buty... To ma sens... Czyli co, przytkała mi sie dziurka?

Offline

 

#7 2008-03-30 20:49:15

Abaddon20

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17

Re: Kranik paliwa

Marqs napisał:

Czyli co, przytkała mi sie dziurka?

zaczyna byc ciekawie

Offline

 

#8 2008-03-30 20:53:24

Marqs

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-29

Re: Kranik paliwa

Abaddon20 napisał:

Marqs napisał:

Czyli co, przytkała mi sie dziurka?

zaczyna byc ciekawie

Hehe... Głodnemu chleb na myśli a ja tu poważnie pytam bo nie wiem czy coś się stało skoro w zeszłym sezonie nie było czegoś takiego.

Offline

 

#9 2008-03-30 20:57:18

radekb

Moderator

2385412
Call me!
Skąd: Krasny Las
Zarejestrowany: 2007-11-23
Ujeżdżam: B12S K1 i DRynda

Re: Kranik paliwa

Bardzo możliwe. Trzeba by rozebrać i wyczyścić filtr paliwa.


601 242 597

Offline

 

#10 2008-03-30 20:57:44

Abaddon20

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17

Re: Kranik paliwa

wiesz ja mam kranik w pozycji ON bo abym mogl przelaczyc w inna pozycje musze kombinerkami bo mam urwana koncowke wiec dawno nie bylem na rezerwie

Offline

 

#11 2008-03-30 21:06:16

Marqs

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-29

Re: Kranik paliwa

Hmmm, może trzeba będzie wymienić filtry

Offline

 

#12 2008-03-30 21:16:50

Abaddon20

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-17

Re: Kranik paliwa

albo czesciej tankowac

Offline

 

#13 2008-03-31 13:52:49

gumbej

Użytkownik

2011247
Skąd: Ustka
Zarejestrowany: 2007-11-26
Ujeżdżam: B12 BLACK

Re: Kranik paliwa

No wszystko ładnie pięknie ale....., ale trzeba pamietać zeby nie zostawiać kranika w pozycji PRI ponieważ jest to pozycja do zalewania gaźników np. po wymianie myciu itp.
Jeżeli iglica w gaźniku nie trzyma, paliwo przeleje sie przez gaźnik dalej przez cylinder i może dostać się do oleju
a to jest bardzo nie wskazane ....tak na przyszłość.POZDRO.

Offline

 

#14 2008-03-31 19:28:50

Marqs

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-29

Re: Kranik paliwa

Mądrego to aż miło posłuchać... poczytać

Offline

 

#15 2009-03-24 20:12:21

ryzykant155

Użytkownik

Skąd: Pomorze
Zarejestrowany: 2009-03-24
Ujeżdżam: Bandit 600/ RS 125

Re: Kranik paliwa

Bardzo pomógł mi ten temat dzięki

Offline

 

Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polishbanditcrew.pun.pl