Użytkownik
Po przeczyszczeniu gaźników, filtra powietrza oraz ustawieniu mieszanki jak w manualu działa tak:
http://www.youtube.com/watch?v=TMcK4fr1gIM
5 min po napisaniu tego posta powinien działać już film.
Offline
Użytkownik
ile 400 powinna miec na wolnych obrotach cos kolo 1,1 tys- nie wiem pytam.bo u ciebie chyba jest mniej ? a z wysokich schodzi ok
Offline
Użytkownik
tak ? to ustawie wyżej, myślałem, że niżej ma mieć...
Offline
Użytkownik
poczekaj z tym przestawianiem niech ktos napisze na pewno ile ma byc bo ja pewny nie jestem ale wydaje mi sie ze troche wyzej powinno byc niz 1000. gdzies bylo na forum napisane ale szukalem i nie moge znalezc
Ostatnio edytowany przez Jacekrysiek (2009-10-21 11:00:47)
Offline
Użytkownik
patrzyłem z ciekawości ale na 600N na postoju miała powyżej 1000, ale 400 miało podobnie jak u mnie, poczekamy aż ktoś napisze a jeżeli chodzi o film mój, to widać dziure w obrotach ? Może na filmie tego nie widać do końca, ale jak daje pełen gaz to chwile sie dławi a potem zaczyna iść, to samo podczas jazdy.
Ostatnio edytowany przez racesupport (2009-10-21 11:03:11)
Offline
W necie piszą że ma być 1.3 do 1.4 kiloobrotów na jałowym. Jeżeli wyeliminowałeś już lewe powietrze to teraz ustaw
mieszankę na jałowym. Jak dla mnie dalej jest tam za mało paliwa przez co za wolno schodzi z obrotów i przydławia
się przy dodaniu gazu do około ~4000 obr/min.
Proponuję wykręcić śruby o 0.5 obrotu. Powinno być już dużo lepiej. Zawsze robiłem tak że znajdywałem punkt
przegięcia między dobrze a źle a potem wykręcałem jeszcze o ćwierć do pół obrotu.
Ostatnio edytowany przez Tolinek (2009-10-21 19:04:26)
Offline
Użytkownik
ok, w takim razie zaraz idę odkręcić troche i będę widział cos sie dzieje.
Offline
Użytkownik
Hmm... albo mi się wydaje albo nie pali tobie zupełnie na dwa gary.. kiedyś słyszałem b4 i chodził inaczej, u ciebie nie słychać tej równomiernej pracy czterech garków na wolnych obrotach, bo na wysokich zdaje się być już ok.
Offline
Użytkownik
Tak, regulowałem...wkręcałem i wykręcałem śruby od dołu gaźnika o pół obrotu,ale nie przyniosło to żadnego skutku.Jak będe miał czas to pojade na regulacje zaworów i reszty.
Offline
racesupport napisał:
Jak będe miał czas to pojade na regulacje zaworów i reszty.
Obowiązkowo. To pierwsza sprawa przed regulowaniem czegokolwiek.
Co do regulacji to może pół obrotu nie wystarczy i trzeba próbować dalej. Ta regulacja trochę
czasu zajmuje. A może powodem za niskiej zawartości paliwa w mieszance na niskich obrotach
(bo to u Ciebie występuje na 100%) jest MASAKRYCZNE rozregulowanie gaźników, albo ciężko
chodzące membrany, albo pęknięta membrana albo....... jakakolwiek inna część przyczyniająca
się do przygotowania prawidłowej mieszanki paliwowo-powietrznej.
Offline
Użytkownik
a jak ta membrana wygląda ? Chodzi o przepustnice czy co ? Ogólnie po wstępnych oględzinach w gaźnikach nie było niepokojących rzeczy ani widoków W 2t membrany są za gaźnikiem i myślałem, że o takie chodzi ale to chyba nie to
Offline
Się miało gaźnik mechaniczny w 2T to się nie wie, że w gaźniku podciśnieniowym są membrany.
One są pod plastykowym deklem, który zakrywa górę gaźnika. Takie gumowe. Sprawdź w jakim są stanie.
Offline
Użytkownik
hehe, te membrany sprawdzałem i na 100% są ok, nie były popękane, były jakimś smarem jakby posmarowane/uszczelnione, rozbierałem to bo wyciągałem iglice.
Offline
Użytkownik
a mam jeszcze takie pytanko, bo zauważyłem, że Dziory 400 93r są też bez jednej tarczy z przodu, ja mam 2 tarcze, o co w tym chodzi ? To były jakieś lżejsze wersje, słabsze czy poprostu starsze ?
i jeszcze jedno, gdzie dorwe tego typu lampe przednią bo tą co mam to wstyd pokazać...
już znalazłem, a tak przy okazji, co o niej myślicie ? mnie sie osobiście bardzo podoba.
Ostatnio edytowany przez racesupport (2009-10-24 15:13:01)
Offline