Użytkownik
Witam, zakupiłem a raczej jeszcze testuje Suzuki Bandit 400 93r, silnik teoretycznie chodzi cicho, delikatnie klekocze ale słyszałem, że to normalne w tych silnikach, nie znam się na tym, ale nagrałem filmik jak silnik pracuje, może ktoś kto ma dobry słuch wysnuje jakąś diagnoze, kiedy daje gazu delikatnie to szybciej reaguje, kiedy odkręcam nagle manetke to z opóźnieniem wchodzi na obroty pozatym nie równo, obroty lubią skakać, motor gaśnie i takie różnie dziwne rzeczy sie dzieją, nie wymieniałem fajek ani świecy, może to tylko synchronizacja albo nie chodzi na jeden garnek ? podczas jazdy niby idzie normalnie ale kręci najczęściej jakby miał blokade do ok 8tyś a zdarza się że wykręci do 12tyś np. na 2 biegu, więc na blokade to nie wygląda. Mam nadzieje, że po osłuchaniu ktoś mi pomoże. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź i wszelaką pomoc
Link do filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=_TsDgMvxzuQ
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Tu jest wzór: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=2648
Tu regulamin: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=55
Tu inne zasady: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=1567
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Wątek odblokowany, powitanie napisane.
Offline
Użytkownik
krzysztofmielnik napisał:
Wątek odblokowany, powitanie napisane.
Ślicznie dziękuje, może wreszcie naucze się naucze czytać regulamin
Offline
Ojciec Moderator - Naczelny Baner PBC
Spoko, teraz chłopaki chętniej pomogą
Może warto zacząć od wyczyszczenia i regulacji gaźników, synchronizacja. Sprawdzić świece - w jakim są stanie i filtr powietrza, a także stan przewodów zapłonowych.
Polecam ten wątek http://www.polishbanditcrew.pun.pl/view … hp?id=1013 może się kilka rzeczy na przyszłość przydać.
Offline
ja po zakupie samochodu lub motocykla robię zawsze podstawowy serwis. Dlatego Tobie też proponuję wymienić filtr powietrza, świece, zrobić luz zaworowy i synchro. Przy okazji olej i filtr. Jeśli problem się nie rozwiąże będziesz myślał co dalej. Nigdy nie wiadomo jak ktoś wcześniej dbał o ten motocykl.
Offline
Najpierw sprzawdzamy czy nie ma lewego powietrza. Jeżeli to nie lewe powietrze to trzeba wyregulować
skład mieszanki na biegu jałowym bo wygląda na to że jest za uboga w paliwo. Dlaczego? A no dlatego,
że się przydławia przy gwałtownym dodaniu gazu z małych obrotów a potwierdza to leniwe schodzenie
z obrotów.
Ostatnio edytowany przez Tolinek (2009-10-19 20:08:21)
Offline
Użytkownik
Obstawiam podobnie jak reszta,zawory,gazniki,swiece.A filmik juz widziałem na scigaczu.pl to pewnie odpowiedzi otrzymasz bez liku
Ostatnio edytowany przez baktus (2009-10-19 20:28:44)
Offline
Użytkownik
dzięki wielkie za porady, jutro postaram się wyciągnąć gaźniki i przeczyścić, zerkne także czy nie ma nigdzie lewego powietrza oraz w jakim stanie jest filtr powietrza, jeżeli te rzeczy nie pomogą (te które sam potrafie zrobić) zawioze motor do mechanika, mam troche utrudniony transport bo musze go na przyczepie wieź, niestety jeszcze nei jest zarejestrowany
Offline
spokojnie, najwyżej blachy sie skołuje, zawsze ktoś ma w garażu jakąś zapasową
Offline
Użytkownik
no widzisz, a ja nie mam skąd, na szczęście Wisła mała i mam ją w małym palcu, wiadomo gdzie jechać
Offline
Godfather
Daj znać jak będzie wiadomo, w czym twkił problem. Według mnie to lewe powietrze - wolne schdzenie z obrotów + oczywiście regulacja. Może krućce ssące są nie szczelne.
Offline
właśnie problem Wisły polega na byciu małą, za mało możliwych dróg ewakuacji, ale w razie problemów, łacz, coś wykombinujemy
Offline
Użytkownik
Przeczyściłem gaźniki i jest nieco lepiej ale dalej ma problemy, filmik zrobiłem, zarzuce jak będę później wieczorem, jeszcze świece musze wymienić bo wydaje mi sie, że jak mu daje pełny gaz to idzie na 3 a po chwili leci pełnym butem i pięknie kręci góre jakby już na 4...
Ostatnio edytowany przez racesupport (2009-10-21 00:02:14)
Offline