Godfather
W bandicie 600 sama fabryka "poprawiła" opony na właśnie 120/60 i 160/60 więc nie widzę powodu dlaczego takich nie zakładać też w starszych rocznikach tymbardziej, że dużo pochlebnych opini czytałem o takiej przesiadce, zresztą mówił też o tym marcin. Co do modelu to była już tu rozmowa na ten temat - poszukaj w postach niżej.
Offline
krzysiek napisał:
Macie coś sprawdzonego?
Polecam Michelin Pilot Road. Podobno Pilot Road 2 jest jeszcze lepsza.
marcin jeździ na Continentalach i też sobie chwali.
Offline
diablo corsy wydają się takie twarde i nie pewne, ale mój brat miał je w zx9r i bardzo sobie chwalił.
z niego to turysta zapalony, na całkiem długo mu starczyły i podobno bardzo bezpieczne.
Offline
Modern-Father
A ja polecał bym BT021 ale dopiero jak sobie zmienię i ocenie czy warto.
Mam obecnie nie lubiane BT020 i przy mojej jeździe emeryta zdają egzamin.(mokro ,sucho,żwir piach, błotko)
Co do rozmiaru
To się powtórzę
Jeżeli dobrze ci się jeździ na tym rozmiarze to nie zmieniaj.
Zanim zamontujesz 120 z przodu sprawdź czy na twoją felgę można
160 tył bezproblemowo.Ale słyszałem już opinie że ktoś zmienił 110/150 na 120/160 i potem wrócił do 110/150 koza za nerwowo zachowywała się w koleinach.
Offline
Zbanowany
U mnie szaleje z przodu 120 a z tyłu 170... Fakt jazda tam gdzie są koleiny nie należy do miłych ale poza tym wsio w porządku! Poprzednio miałem 150 z tyłu i szczególnej jakiejs różnicy nie odczówam szczerze mówiąc...
Offline
Godfather
To się dobrze składa bo myślałem o 170-tce , a skoro już przy składaniu, to jak się składa w zakrętach?
Offline
Zbanowany
Dobrze jest w zakręty składa się spokojnie nie ma żadnych nerwów ani namęczyć się też nie trzeba. Dobrze mi się na niej lata!
Offline
Użytkownik
A ja mam firmowo 120/60 i 160/60 Z przodu jest jeszcze firmowa Bridgestone ale już nadaje się na złom, a z tyłu poprzedni właściciel zamontował Dunlop Sportmax. Jak na sportowego laka całkiem dobrze sprawuje się podczas turystycznej jazdy. Wybitnie stabilny jest mój moto na tych gumach. Chciałem wymienić na Pilot Road 2 ale nie wiem czy nie są odrobinę za drogie i chyba zainstaluję pierwszą wersję tych laczków
Offline
Użytkownik
W sumie różnica to góra 300 za komplet. Będą 2 :]
Offline
Godfather
Bandziorek, a masz jakąś fotkę tego swojeg laczka? chciałbym zobaczyć jak wygląda ta 170-tka
Offline
Zbanowany
Mam ale w takich niemiłych jesiennych okolicznościach a i otoczenie jest takie sobie... Ale nie o to tutaj chodzi! Powiedz mi tylko jak je tutaj na forum wrzucić!!;/
Offline
Marqs napisał:
z tyłu poprzedni właściciel zamontował Dunlop Sportmax. Jak na sportowego laka całkiem dobrze sprawuje się podczas turystycznej jazdy. Wybitnie stabilny jest mój moto na tych gumach.
Też latam na Sportmaxach. Przejeździłam na nich cały poprzedni sezon, w różnych warunkach (sucho, mokro) i jestem zadowolona. Dosyć szybko się rozgrzewają. W deszczu tez dają radę.
Co do rozmiarów, to ja zamieniłam "podręcznikowe" 150/70 na tyle, na 150/60. Komfort jazdy się nie zmienił, a zyskałam troszkę na wysokości moto;)
Offline
Użytkownik
witch napisał:
Marqs napisał:
z tyłu poprzedni właściciel zamontował Dunlop Sportmax. Jak na sportowego laka całkiem dobrze sprawuje się podczas turystycznej jazdy. Wybitnie stabilny jest mój moto na tych gumach.
Też latam na Sportmaxach. Przejeździłam na nich cały poprzedni sezon, w różnych warunkach (sucho, mokro) i jestem zadowolona. Dosyć szybko się rozgrzewają. W deszczu tez dają radę.
Co do rozmiarów, to ja zamieniłam "podręcznikowe" 150/70 na tyle, na 150/60. Komfort jazdy się nie zmienił, a zyskałam troszkę na wysokości moto;)
Jeśli zmieniłaś na 60'tki to motocykl sie obniżył. Ja też ze Sportmaxów jestem zadowolony. Dopóki sie nie zetrze to nie wymienię. Natomiast przód musi być wymieniony
Offline