Użytkownik
Pitbull200 napisał:
A tam pierdoły opowiadasz, jaki olej, jaka wymiana
Jak K8 to i tak jest na gwarancji i w książce jest narysowane kiedy trzeba jechać na przegląd.
Bo całego nowego motocykla z Niemiec chyba się nie opłaca ciągnąć.
a bys sie zdziwil, zamawiajac kilka sztuk w kilka osob pewnie dostaniesz lepszy rabat w niemieckim salonie niz w salonie w polsce
A co do docierania to sa rozne metody, jedna producenta i druga osob ktore zajmuja sie przygotowywaniem silnikow do wyczynu, dodam ze dosc odmienne
Offline
Modern-Father
serch napisał:
A co do docierania to sa rozne metody, jedna producenta i druga osob ktore zajmuja sie przygotowywaniem silnikow do wyczynu, dodam ze dosc odmienne
Tylko tez odmienne są sposoby przygotowania tych silników
Offline
Może nie to że nie powinieneś, ale nie powinno się za bardzo obciążać motocykla na niskich obrotach - lepiej zjechać bieg albo dwa niżej.
Offline
bo caly myk tkwi tez w smarowaniu, wyzsze obroty wyzsze cisnienie smarowania a co za tym idzie - lepsze. bo z zalozenia duze przeciazenia powinny byc na wyzszych obrotach, jak ktos jedzie na 6 biegu i ma 2 tys obrotow i nagle odkreci na maxa to tylko krzyzyk na droge silnikowi, slabe smarowanie + max przeciazenia na wale i korbowodach robia swoje.
Offline
Użytkownik
No to daliście mi coś do myślenia - bo ja jeździłem do tej pory jak "kapelusznik" - do 5-6tyś obrotów ...na szczęście moto jeżdze 3 tygodnie i chyba jeszcze go nie zamuliłem
Offline
Jest to całkiem nowe moto... 2008, ale sprowadzone z Anglii. Zaliczył już szlifa. Kupiłem go w takim stanie i oddałem do naprawy. W sumie połamana owiewka była, urwane lusterko, pęknięty lekko klosz i urwane podnóżki oraz lekko wgnieciony tłumik. Wszystko wygląda już cacy, tylko lampy nie wymieniałem bo fundusze sie skończyły. Została tylko sklejona, ale i tak ciutkę paruje.
Offline
na za niskich obrotach na Suzuki tez nie można jezdzić z tego powodu, ze inni kierowcy samochodów patrzą, inni motocykliści....
a tu na bandicie jedzie ktoś jak na skuterku .... rusza jak ciota..... nie staje na poll position na swiatłach.....
... obciach...
i potem bedzie opinia ze wszytkie banditki sa mułowate
A tak na serio jeżdze dopiero miesiać i tez powoli przechgodze na wyższe obroty, przez 1 tydfz jezdizlem na na 3-4 tyś. Oststanio jeżdze na 5-6 tys.
Offline
Użytkownik
4ME6 napisał:
A tak na serio jeżdze dopiero miesiać i tez powoli przechgodze na wyższe obroty, przez 1 tydfz jezdizlem na na 3-4 tyś. Oststanio jeżdze na 5-6 tys.
Miałem ten sam problem, szczególnie ze to moj pierwszy moto a samochodzik mam w dizlu wiec tam obroty rzedu 4k rpm to juz prawie czerwone pole ;-) zanim odkrylem ze nie bez przyczyny czerwone pole w bandziorze jest przesuniete troche dalej to minelo pare tygodni :-)
Offline
Tolinek napisał:
1 - odcięcie;
2 - 10krmp;
3 - 9 krpm;
4 - 9 krpm;
....a w dół to tak żeby strzelało z tłumika
Robię tak samo
Offline
Użytkownik
A ja mam takie dziwne wrazenie ze bandzior na jedynce to przy wyzszych obrotach tylko coraz glosniej wyje, ale slabo sie to przeklada na jego przyspieszenie ;-) stad tez nie mialem jeszcze okazji zobaczyc jak wyglada odciecie na jedynce (ani na jakimkolwiek innym biegu ;-) A na dwojce i trójce to jak dla mnie idzie bardzo przyjemnie i lubie posluchac jak warczy w biegu :-)
Offline
Maaaaaarek napisał:
A ja mam takie dziwne wrazenie ze bandzior na jedynce to przy wyzszych obrotach tylko coraz glosniej wyje, ale slabo sie to przeklada na jego przyspieszenie ;-)
Wyć może i wyje, ale przy 10tys podrywa mi motor
Offline
Użytkownik
ale jak kręcimy wysoko obr. to i dużo pali też
Offline
Użytkownik
Pakuus napisał:
Maaaaaarek napisał:
A ja mam takie dziwne wrazenie ze bandzior na jedynce to przy wyzszych obrotach tylko coraz glosniej wyje, ale slabo sie to przeklada na jego przyspieszenie ;-)
Wyć może i wyje, ale przy 10tys podrywa mi motor
jezeli mial bys 1200 to nic bym nie mowil ale jezdzac 600 uznam to za zart a tak wogole to musisz mi kiedys wytlumaczyc jak ty go tak fajnie na gume stawiasz zeby bylo ze nie na temat to ja sie zapytam, czemu moj bandzior przy odcieciu tylko wyje (taki ciagly dzwiek) a nie ma tego charakterystycznego strzelania, w 600 normalnie jest bo slyszalem, ale u mnie w 650 ni ma
Ostatnio edytowany przez wojtecki88 (2009-06-07 23:22:51)
Offline