Jak zmieniacie biegi? Na wyczucie, czy raczej trzymacie sie pewnych obrotów? Motur mam na świeżo i wolę nei dochodzić eksperymentami bo szkoda mi skrzyni.
Offline
Traffic Circle Tamer
Hmm, jak się zamyślę to wrzucam następny przy odcinie, wtedy nie trzeba gazu odejmować wbijając bez sprzęgła, same plusy.
A generalnie jak ktoś napisał w innym temacie mądrze, tak zmieniać żeby nie schodzić w bandziorze poniżej 3,5 tyś w normalnej jeździe.
Górny zakres obrotów nie ma znaczenia.
Offline
1 - odcięcie;
2 - 10krmp;
3 - 9 krpm;
4 - 9 krpm;
....a w dół to tak żeby strzelało z tłumika
Offline
Użytkownik
no generalnie nie zmianiam biegow i jezdze tylko na jedynce, bo szkoda mi skrzyni
Offline
Użytkownik
taaaa robcie se dalej jaja. weekend idzie i juz wszyscy chyba w dobrych humorach bo dupska w robocie nie moga usiedziec .
gigant - na temat zmiany biegow bylo raczej wszystko powiedziane w tym temacie http://www.polishbanditcrew.pun.pl/view … hp?id=168.
milego czytania
Offline
Hmm zmiana biegów w głównej mierze u mnie zależy od humoru hehe Od jakiegoś tygodnia zacząłem prawidłowo wrzucać biegi w górę tzn. ze wcześniejszym naciskiem na dźwignię biegów i muszę przyznać ,że dużo przyjemniej się przyspiesza (szybciej)
Offline
Musisz wyczuć - bo szkoda katować moto na wolnych obrotach. Jak rekreacyjnie jeżdzę to koło 5-6 tys, jak dopierniczam to na czerwonym - łatwo wyczuć jak moto przestaje ciągnąć. Pojeździj trochę i poćwicz - jazdy na moto się z książki nie nauczysz (chociaż są tacy co próbują).
Offline
No nic. Pocisnę trochę swoją suzukę Od groma ćwiczeń mnie czeka: przeciwskręty, hamowanie, biegi... No nic oby bezpiecznie... Czyli lotnisko i zadupiaste drogi.
Offline
a masz to dotarte chociaz ? bo widze ze k8 ...
jak nie ma jeszcze te 1500km to szkoda ja zylowac..
Offline
Szczerze nie spamiętałem stanu licznika, ale ma niewielki przebieg. Dlatego psize by nie spieprzyć na dziendobry.
Offline
Modern-Father
gigant jak to pierwsze moto i do tego nowe to bardzo ważne jest dotarcie.Wiadomo pierwsze 2000 km to naprawdę spokojna jazda tak do 5-6 tyś. potem stopniowo kręć go coraz wyżej .Dobrze jest tez raz na jakiś czas jak moto dobrze nagrzane przegonić go pod czerwone ale to dopiero jak licznik będzie miał tak 5 tyś minimum.Z reszta wszystko fajnie jest opisane w instrukcji obsługi.Czasami naprawdę warto zerknąć i nie jest to wcale żadem obciach,Ja może ze względu na swój charakter zawsze czytam instrukcje obsługi Nawet do takich urządzeń jak odkurzacz czy mikser.Niby wszystko wiadomo a czasami jest jakiś myk.Nie lubię dowiedzieć się po fakcie że tak nie wolno robić.
Offline
Użytkownik
costam chyba jesczze jest o wymianie oleju po dotarciu ? czy sie myle ?
Offline
Traffic Circle Tamer
A tam pierdoły opowiadasz, jaki olej, jaka wymiana
Jak K8 to i tak jest na gwarancji i w książce jest narysowane kiedy trzeba jechać na przegląd.
Bo całego nowego motocykla z Niemiec chyba się nie opłaca ciągnąć.
Offline