Ogłoszenie

UWAGA: 13.11.2009 - Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).


#196 2009-08-13 19:49:33

Pawel

Użytkownik

6125348
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-07-23
Ujeżdżam: B12 S, 2002

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Tak łańcuch DID'a więc nie ma problemu. kr4kus dasz radę z tymi zebatkami, tak? Możnaby się ustawić np. na sobotę? Pasuje mi cały dzień.
Loctite kupię http://www.moto-akcesoria.pl/product_in … s_id=19255 a zakuwarka będzie od kolegów
To może więcej osób przyjedzie i wszyscy przy okazji nauczymy się wymieniać napęd?

Btw jakie to są klucze?
Z tyłu przy kole widziałem sześciokątne śruby. Z przodu trzeba chyba odkręcić pokrywę? kluczami imbusowymi (takie co wchodzą do środka?) a potem będą znowu śruby tak?

Ostatnio edytowany przez hpuryn (2009-08-13 20:01:33)


Don't stop me now!

Offline

 

#197 2009-08-14 00:26:58

kr4kus

Użytkownik

4177494
Skąd: Sulejówek (W-wa)
Zarejestrowany: 2008-03-17
Ujeżdżam: B6 '96

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

u siebie sam wymieniałem, więc może dam radę. raczej nie powinno nic zaskoczyć. Sama wymiana zębatek powinna zająć jakieś pół h.
w sobotę niestety nie dam rady, zwiedzam Wrocław prawdopodobnie. W niedzielę pracuję. w tygodniu mam wolne


Pozdrawiam!

Krzysiek.

Offline

 

#198 2009-08-14 22:25:57

Pawel

Użytkownik

6125348
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-07-23
Ujeżdżam: B12 S, 2002

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Mam już napęd. Ponieważ chciałbym jednak wcześniej (niedziela) polatać, chciałbym jutro wymienić go sam. Jak się nie uda będę prosił o pomoc. Zaopatrzyłem się w:

Zestaw kluczy nasadowych z 'ramieniem': 8, 10, 12, 14, 16:
http://img20.imageshack.us/img20/1530/45435952.jpg

Zestaw kluczy imbusowych do odkrecenia pokrywy zębatki zdawczej:
http://img200.imageshack.us/img200/1588/14152924.jpg

Klucze imbusowe pasują i próbowałem dziś z powodzeniam odkręcać pojedyncze śróby z pokrywy. W sklepie motocyklowym zapewnili że zestaw 8,10, 12, 14, 16 na 100% wystarczy do wymiany zebatek w b12. Wygląda więc na to że mam wszystko Czy można liczyć na tą zakuwarkę? Jeśli chcecie mogę gdzieś podjechać i popracować na dworze bo wygląda na to że teoretycznie jest już wszystko co potrzeba. A jak się uda mogę na potrzeby forum spisać fotorelację

Ostatnio edytowany przez hpuryn (2009-08-14 22:32:46)


Don't stop me now!

Offline

 

#199 2009-08-14 22:31:08

Pitbull200

Traffic Circle Tamer

4932175
Zarejestrowany: 2008-06-02
Ujeżdżam: 650 N Black Bitch

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Dobra rada, odkręć zębatkę zdawczą zanim zdejmiesz łańcuch, włóż jakąś ładną deseczkę pomiędzy felgę i wahacz, skrzynie na luz.

Offline

 

#200 2009-08-14 22:38:23

Pawel

Użytkownik

6125348
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-07-23
Ujeżdżam: B12 S, 2002

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Pitbull200 napisał:

Dobra rada, odkręć zębatkę zdawczą zanim zdejmiesz łańcuch, włóż jakąś ładną deseczkę pomiędzy felgę i wahacz, skrzynie na luz.

Między felge i wahacz? Nie wiem dokładnie co to znaczy Chodzi o podparcie moto z przodu?
Plan był taki:
1) Stawiam na centralce
2) Odkręcam zębatkę przednią
3) Zdejmuję \ rozkuwam? łańcuch. Czym go rozwalić? A może da się jakoś przełożyć bez rozkuwania?
4) Zajmuję się tylną zębatką (Czy mam zdjemować koło??)
5) Montuję nowe zębatki a potem zakładam i zakuwam łańcuch
6) Testuję wytrzymałość nowego zestawu


Don't stop me now!

Offline

 

#201 2009-08-14 22:41:15

Piotrek

Użytkownik

4620533
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-03-29
Ujeżdżam: GSF 650SA

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Tak ale najpierw radze sprawdzić czy masz odpowiedni łańcuch (długość) a nie tak jak ja w Larsonie w hu... sobie polecieli i za krótki dostałem o 4 oczka


Życie to nie gra więc trzeba uważać

Offline

 

#202 2009-08-14 22:45:46

Pitbull200

Traffic Circle Tamer

4932175
Zarejestrowany: 2008-06-02
Ujeżdżam: 650 N Black Bitch

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Czym odkręcasz tą przednią zębatkę, ręką Jak wrzucisz bieg i zaczniesz odkręcać to będziesz kręcił kołem.

Offline

 

#203 2009-08-21 17:20:53

hulit1

Użytkownik

Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2009-03-24
Ujeżdżam: czarnego bandita 600n 98r

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Koledzy i Koleżanki potrzebuję pożyczyć w najbliższych dniach wakunometry , jeżeli ktoś jest w posiadaniu takiego cuda i mógłby pożyczyć byłbym bardzo wdzięczny.
Mam do zrobienia regulacje , synchro , i dokręcenie łożyska głowki ramy (robota , którą przekładałem już z 1000 razy)
, część narzędzi urzyczy mi Kolega THOMAS , ale brakuje mi właśnie waku.
Liczę na jakiś odzew dobrzy Ludzie
Można jeżeli będą chętni , zrobić spota warsztatowego , tylko musiałby być ktoś  kto się zna na robocie , bo ja to się będę pewnie niezle motał z tym wszystkim. Termin to początek przyszłego tygodnia , dam znać jak będę miał wszystkie narzędzia.
Pozdro

Offline

 

#204 2009-08-22 19:32:40

Pawel

Użytkownik

6125348
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-07-23
Ujeżdżam: B12 S, 2002

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Hej a słyszałeś o tym że można zrobić bardzo dokładne wokuometry domowym sposobem za 5 zeta?
http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=2225
Na  forum GS 500 sposób był bardzo popularny! Ktoś tam kiedyś pisał że wychodzi tak jak w dobrym warsztacie.
(A w orginale zaprezentowali to koledzy z forum yamahy:
http://www.virago.com.pl/viewtopic.php? … c&start=0, cytat:
"Jest możliwość wykonania wakuometra za 5 zł.I to o czułości kilkakrotnie większej niż standardowe zegarowe. ")

Sposób jest bardzo dokładny i wygląda na to że nawet amator może to zrobić w ciągu kilku minut.
Budujemy układ który precyzyjnie porównuje ciśnienie (prawo archimedesa) w obu końcach węża, a przeciez o to chodzi!

Jakby co chętnie przyjadę i pomogę, chociaż moje umiejętności kończą się na razie na wymianie płynów, zdjęciu baku, regulacji łańcucha i wymianie tłoczków
Jakby byli chętni i znalazłby się wężyk jestem chętny nawet dzisiaj!

Ostatnio edytowany przez Pawel (2009-08-22 20:08:14)


Don't stop me now!

Offline

 

#205 2009-08-22 20:56:59

Szymon001

Użytkownik

Skąd: Kobyłka
Zarejestrowany: 2008-11-12
Ujeżdżam: Bordowy 1200

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Jak miałem virago to widziałem takie coś i działało tylko jak to zrobić przy 4 cylindrach?


Alkohol pity z umiarem nie zaszkodzi nawet w dużych ilościach !!!

Offline

 

#206 2009-08-22 21:10:30

Pawel

Użytkownik

6125348
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-07-23
Ujeżdżam: B12 S, 2002

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

Przecież chodzi o to żeby ciśnienie było takie samo w 4 gaźnikach!
Nie musimy regulować wszystkiego jednocześnie, można to zrobić parami
Nazwijmy gaźniki: A, B, C, D

Czyli:
* wyrównujemy ciśnienia A i B
* wyrównujemy ciśnienia A i C nie zmieniając A
* wyrównujemy ciśnienia A i D nie zmieniając A

Teraz wszędzie powinno być tak samo (przecież to właśnie sprawdzają wokuometry!)
Dla spokoju możemy sprawdzić czy dla pozostałych par: BC, BD, CD ciśnienia są takie same.
Nie ma powodu żeby się różniły skoro wszędzie jest tak jak w A.
Gdyby cos poszło nie tak jedziemy jeszcze raz do skutku, ale powinno być ok

Ostatnio edytowany przez Pawel (2009-08-22 21:23:55)


Don't stop me now!

Offline

 

#207 2009-08-22 21:22:30

Pawel

Użytkownik

6125348
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-07-23
Ujeżdżam: B12 S, 2002

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

A jesli ktoś chce się bawić, może zbudować z rurek coś takiego:
http://img9.imageshack.us/img9/1064/regulacjan.jpg

Wg prawa archimedesa poziomy będą takie same tylko jeśli w każdej z rurek ciśnienie będzie takie samo.
Połączenie rurek można zrobić wykorzystując np mały pojemnik i wtopić tam rurki klejem
Myślę jednak że to samo mozna osiągnąć po prostu regulując parami.

Jak ktoś chce ale boi się o swój sprzęt oferuję b12 do testów

Ostatnio edytowany przez Pawel (2009-08-22 21:33:36)


Don't stop me now!

Offline

 

#208 2009-08-24 13:46:47

THOMAS

Pogotowie warsztatowe

4181981
Skąd: Warszawa - Ursynów
Zarejestrowany: 2009-04-06
Ujeżdżam: GSF 600N+S;)

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

No brawo panowie widzę że wątek zamienia się w porady Adama Słodowego. Dla ludzi w Wawy polecam popytać kto ma waku bo ja np znam 2 takie osoby;)


http://www.motostat.pl/user_images/10474/icon3.png

Offline

 

#209 2009-08-24 14:59:00

masher1000

Godfather

1087966
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-11-15
Ujeżdżam: black B6 '99 + B12,5 K7
WWW

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

ja mam czyjeś waku


__________________
Born to be Bandit
http://img128.imageshack.us/img128/1609/avtkl4.gif

Offline

 

#210 2009-08-24 18:09:14

mariusz

Użytkownik

Skąd: warszawa/ciechanów
Zarejestrowany: 2008-10-14
Ujeżdżam: honda cbr 600 fs 2003r

Re: SPOTKANIA WARSZTATOWE WARSZAWA

a czy ktoś ze stolicy byłby tak uprzejmy i wraz ze swoimi waku zrobiłby mi synchro gaziorków

Offline

 

Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Maków Mazowiecki Fischerliesel Greetsiel fĂźr bis zu 4 Personen -...