Witajcie ponownie , sprzedałem swoją 600-te czyli bandytę N , myslę że kojarzycie który to był .
Miałem okazję kupić 1200 ale się spuźniłem więc zostałem dziś szczęśliwym (no może na 99%) posiadaczem Bandita S z 2000 roku.
Moje teczniczne zastrzerzenie co do niego to lekki poślizg szprzęgła podczas ostrego prześpieszania ( nie zawsze ale dwa razy takie coś miało miejsce) , doradźcie co może być przyczyną , czy same spręzyny mogło trafić czy tarcze??
Olej wymieniony , jest stan , silniczek chodzi jak miód , tylko to sprzęgło coś mnie męczy
Czekam na rady
Ostatnio edytowany przez luki06888 (2008-05-15 15:34:14)
Offline
Godfather
moze na klamce za bardzo linka podciągnięta?
Offline
Nie nie , taka sierota to nie jestem , luz jest ok , myślę że sprężynki ale to musi ktoś potwierdzić ;p
Offline
Ja mam to samo przy ostrym przyspieszaniu czuć jak ślizga..... na obrotomierzu nawet to widac jak gwałtownie z 9tyś obr wskakuje na 11
też się tym nie pokoje
......
Offline
Modern-Father
Tak szczerze to nikt nie napisze że na pewno tarcze sprężyny etc.
Jeżeli regulacja nic nie daje to trzeba rozebrać żeby wiedzieć co się stało.
Offline
No dobrze Tomek , ale jak już rozbiorę i stwierdze ze tarczki są dojechane , spieczone itp to czy na wymianie tarcz tylko pozostanie ?? czy kupić równiez nowe sprężyny dla świętego spokoju>??>>
Dodam równiez że nie jestem pewien jakim olejem jest zalany motor , były właściciel mógł zalac jakis 15W/40 i wtedy równiez sprzęgło może sie ślizgać , czy dobrze mówię??
Offline
Gość od którego kupiłem mówi że jest zalany motul 15W/40 czy ta lepkość jest stosowna do tego motocykla>??>
Offline
Użytkownik
luki masz zdrowie zeby kupywac taki sam model i znów wszystko od poczatku sprawdzac jakie oleje co nie choodzi jak należy itd aż bedziesz znów pewny w 100% za swój sprzet.
Ostatnio edytowany przez mateuszzory (2008-05-16 14:27:40)
Offline
Heh , Mateusz ..... powiem ci że zależało mi głównie na owiewce i lepszym komforcie jazdy , a co do modelu to jest to już ta nowsza s-ka , z nową ramą i owiewką
, No i myślę że 8 tyś zł za bandytę z 2000 roku miesiące temu zarejestrowanego to nie duzo , dodam że więcej dostałem za swojego golasa czyli N-kę z 98 r
Offline
Użytkownik
luki ja na twoim miejscu sprzedal bym i tego i i tak jeszcze posprzedawal w koncu kupil 1250 nowke i mialbys spokoj.tak czy siak interes super zrobiles
Ostatnio edytowany przez Jacekrysiek (2008-05-16 14:59:08)
Offline
Modern-Father
15w40 jest gęstszym olejem i to chyba minerał więc sprzęgło nie powinno sie ślizgać.
Jak już rozbierasz sprzęgło to lepiej wymienić komplet Jedna robota.
Tylko jak rozbierzesz to dopiero zobaczysz co tam piszczy jak wyglądają tarcze przekładki itd.
Po drugie czy olej to Ty wymieniłeś czy tak powiedzieli.Bo jak powiedzieli to czym prędzej wymieniaj i sie nawet nie zastanawiaj .Koszt zdecydowanie mniejszy roboty niewiele a może pomóc.
Ja kupując sprzęt zawsze wymieniałem WSZYSTKIE* płyny dla świętego spokoju.Nie raz spuszczając olej podobno wymieniony zastałem jeden wielki szlam.
*-WSZTSTKIE-to znaczy -olej/ hamulcowy/ sprzęgła/ chłodzący(niepotrzebne skreślić)
Offline
acha , jutro rozbiorę i zobacze , jak sprawdzić stan przekładek?? grube maja wytłoczenia na powierzchni ( takie jak w etz np:) bo miałem kiedyś
Offline
Modern-Father
luki06888 napisał:
acha , jutro rozbiorę i zobacze , jak sprawdzić stan przekładek?? grube maja wytłoczenia na powierzchni ( takie jak w etz np:) bo miałem kiedyś
Przekładki maja takie dziurki.Jeżeli jeszcze sa to możesz zostawić ale jak już się kończą to wymienić.
Jeżeli jednak jesteś bardzo oszczędny i zostawiasz stare przekładki to posortuj je i najbardziej zużyte wsadź w środek.
Gdzieś o tym pisał Łukasz ale nie chce mi się szukać.
Jak znajdę chwilę spokoju to zrobię porządek w dziale technika bo część pytań się powtarza
Offline
Ok , dzięki wielkie Tomku , jak zdiagnozuję co dokładnie trzeba wymienić to dam znać , olej też wymienie dla własnego uspokojenia . Jesli mógłbyś mi jeszcze powiedziec czy moze być taka sytuacja ze problem zniknie po zmianie samych sprężyn , jesli np tarczki i przekładki będą ok ?? Myśle że spalone i zapieczone tarcze zdiagnozuje bez problemu , chyba tez są korkowe jak w etz czy jawach
Offline
Użytkownik
Tomek napisał:
15w40 jest gęstszym olejem i to chyba minerał więc sprzęgło nie powinno sie ślizgać.
Moze dla tego wlali taki olej aby zataić slizgajace sprzegło ??
Niewiem czemu ja zawsze zakładam najczarniejszą wersje .... moze dla tego ze potem jest mi łatwiej jak sie cos gorszego stanie
Offline