Ogłoszenie

UWAGA: 13.11.2009 - Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).


#31 2008-10-30 20:49:46

GoB Lee

Użytkownik

9833937
Skąd: sulechów/zielona góra
Zarejestrowany: 2008-05-26
Ujeżdżam: 600 N 97r

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

serch wiem wiem o tym dlatego tez pisałem iz staram sie już tego unikać jeszcze mi zły nawyk został czasami sie zapomnę i lecę ale na całe szczęście wiem ot tym i to jest b sporadycznie teraz


GdyOgieńNadTłokamiZgasłJużZłotoTarczPokryłaRdzaPodBakiemTylkoCiszaGraACiebieNieMaPośródNasPukaszJużDoNiebaBramAsfaltuWstęgaPusta ZnówTweKołaJejNieDotknąJużCzerńDrogiSkryjeSzaryKurzWŚciśniętymGardleBraknieSłów...Życia motocyklisty nie liczy sie w latach tylko w kilometrach MaQ

Offline

 

#32 2008-11-07 22:02:44

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

no to wtedy masz przejebane:P hehehehe nie wazne ktore kolo pojdzie pierwsze:P  hehehee nie powinno zadne sie uslizgnac............ale jak wcisniesz przedni hamulec albo dodasz za mocno gazu wtedy sobie wybierzesz ktore ma pierwsza sie slizgnac:P wiec lec w takiej sytuacji na leciutki gazie i modl sie ze w prawym zakreci nie podniesie cie wydech a w lewym centrala:P
szerokosci:P ehhehehe

a teraz wszyscy kupujem nastepujac rzeczy do naszych bandytow:) tak zeby pokazac plastikom ze sa mierne:P :

nowy tylni amor, podniesc go na dupie, obnizyc polki z przody, wyzszy wydech, centrala won, dobre laczki a nie turystyki:P, i wyzsze podnozki:D a i jesczze przednie sprezyny na twardsze:) a potem hamulce:P uffffffff i cisniemy plastiki ile wlezie:P


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#33 2008-11-07 22:25:32

Jacekrysiek

Użytkownik

Skąd: londyn/ostrowiec sw
Zarejestrowany: 2008-04-03
Ujeżdżam: czarny 600S '01

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

orzech69 napisał:

:

nowy tylni amor, podniesc go na dupie, obnizyc polki z przody, wyzszy wydech, centrala won, dobre laczki a nie turystyki:P, i wyzsze podnozki:D a i jesczze przednie sprezyny na twardsze:) a potem hamulce:P uffffffff i cisniemy plastiki ile wlezie:P

dobrze gada dac mu wodki,ale to juz z bandziora robi sie wtedy taki platik tylko ze goly


never trade luck for skill

Offline

 

#34 2008-11-08 23:27:20

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

no dokladnie:D i takie od poczatku powinien byc!!!!!!!! tylko bylby dorzszy, duzo drozszy:) a tak mamy tani fajny kredens:P hehehe i tak trzeba ladowac kase zeby szybciej polatac:) no dobra ale w sumie nie po to sie kupuje bandyte. ale mnie jakos z 2 strony kreci latanie szybko czyms co nie jest do tego przystosowane za bardzo:P pozdro


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#35 2008-11-09 00:28:36

Jacekrysiek

Użytkownik

Skąd: londyn/ostrowiec sw
Zarejestrowany: 2008-04-03
Ujeżdżam: czarny 600S '01

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

no tak .dobrze go troche podrasowac zeby czasem pokazac 'szafom na wysoki polysk' , ze  stary kredens tez sie do czegos nadaje. ja tam lubie stare meble - sie dba - sie ma


never trade luck for skill

Offline

 

#36 2008-11-09 01:35:26

orzech69

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-26

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

ja uwielbiam stare kredensy:P hehehe sie dba sie ma:P


Ride it like you stole it!!!

Offline

 

#37 2008-11-22 16:07:16

redwater

Użytkownik

Skąd: Mała Wieś
Zarejestrowany: 2008-11-14
Ujeżdżam: 7/12

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

Tomek napisał:

....Jak przód ucieka to już kaplica leżysz na 99%...

to ja bylem juz 2 razy w tym 1%, raz bylo na ostrej patelni cos zle zrobilem, drugi raz z powodu wlasnej glupoty kiedy jechalem z nienapompowanym kolem po zimie, jak sie okazalo potem bylo 0,7 atm. i tez w ostrym zakrecie. W obydwu przypadkach zareagowalem instynktownie doginajac kierownice w strone skretu a jak poczulem ze zlapal przyczepnosc to wyprostowalem, to wszystko jakies ulamki sekund trwalo...

Z koleji uslizg tylu skonczyl sie u mnie gleba, ale to bardziej z powodu nie opanowania sprzeta (ktm 625 sxc) i sliskich kostek.


7/12 to gsxr z silnikiem b12

Offline

 

#38 2009-08-17 11:03:30

GoB Lee

Użytkownik

9833937
Skąd: sulechów/zielona góra
Zarejestrowany: 2008-05-26
Ujeżdżam: 600 N 97r

Re: Utrata przyczepności w zakręcie

czytając ten temat po upływie prawie 12 mies .. zastanawiam sie co robiłem wcześniej teraz staram sie unikać owych błędów które popełniałem na początku
w tej chwili nie do pomyślenia jest dla mnie np wchodzenie na mokrej nawierzchni skręcając trzymać sprzęgło a w środku skrętu je puszczać
albo trzymam od początku do końca albo nie wciskam wcale
ostatnio miałem uślizg tylnego koła jak spieszyło mi sie do was do niesulic ale nie było to jakoś szczególnie niebezpieczne ...


GdyOgieńNadTłokamiZgasłJużZłotoTarczPokryłaRdzaPodBakiemTylkoCiszaGraACiebieNieMaPośródNasPukaszJużDoNiebaBramAsfaltuWstęgaPusta ZnówTweKołaJejNieDotknąJużCzerńDrogiSkryjeSzaryKurzWŚciśniętymGardleBraknieSłów...Życia motocyklisty nie liczy sie w latach tylko w kilometrach MaQ

Offline

 

Nowe forum otwarte! Zapraszamy do rejestracji www.polishbanditcrew.pl

Przypominamy wszystkim użytkownikom PBC, że warunkiem niezbędnym do zatwierdzenia Waszego profilu do statusu Klubowicz PBC jest wpisanie daty urodzenia oraz miasta!!


Obecne forum pozostaje w opcji read-only (tylko do odczytu).

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polishbanditcrew.pun.pl