Panowie,
parę osób wie jaki problem miałem i mam nadal z moto. Na zimnym silniku chodzi na 3 cylindrach, po jakimś czasie jak się rozgrzeje coś pierdzi strzela i wszystko jest ok. Oddałem moto do Demczuk Motocykle w celu sprawdzenia i naprawy problemu. Z tego co dal mi dzisiaj znać , śruba od regulacji mieszanki paliwa w gaźniku jest tak mocno wkręcona ze wbiła się w gaźnik i należy wymienić korpus gaźnika a najlepiej 4 bo 1 sztukę ciężko kupić. Warsztat czeka na decyzje i ewentualnie zakup 4 gaźników z czujnikiem położenia przepustnicy ( TPS,CPS nie pamiętam nazwy ). Powiedzcie mi co o tym myślicie? Chce wiedzieć czy diagnoza jest poprawna , niestety pewnie jest bo wszystko inne zostało już sprawdzone.
Ostatnio edytowany przez Bandzior (2009-10-15 09:58:37)
Offline
Mogę Ci sprzedać korpusy z B6 Mk1 na sztuki, TPS jest chyba do skrajnego podpinany, reszta gaźników będize taka sama
Offline
czy korpusy gaźników z bandita przed 2000 rokiem pasuja do silnika po 2000 roku?
Offline