Użytkownik
Szukam i szukam i znaleźć nie mogę.
Owszem, są jakieś K&N, ale mało mi się uśmiecha wydać 200-300 PLN na głupi filtr.
Wie ktoś gdzie można coś takiego znaleźć?
Offline
Ja kupowałem w aso i płaciłem coś ok 100zł, niestety brakuje zamiennika z hiflo
Offline
Ostatnio na allegro ktoś tez szukal K&N i byl po 186PLN
K&N sie wymienia po 1mln km a nie co przeglad, wiec rachunek ekonomiczny jest prosty...
Offline
Użytkownik
Nie ktoś tylko ja. Wolf zawsze możesz znaleźć na Ścigaczu - ale tam mają ceny z kosmosu.
Offline
Użytkownik
Marqs napisał:
Nie ktoś tylko ja. Wolf zawsze możesz znaleźć na Ścigaczu - ale tam mają ceny z kosmosu.
No właśnie na ścigaczu (i każdym innym portalu są tylko K&N).
A ja jakoś nie wierzę, że filtr przejedzie 1 mln km i wolę wymieniać co jakiś czas.
W Larssonie K&N jest za 210 PLN, ale to i tak o 110 za dużo.
Offline
Modern-Father
WolfRaider.Temat ćwiczyłem osobiście.
Hifiltro HFA3615 cena około 90 zł.
Oryginał cena około 110 zł.
K&N SU-6505 cena około 210 zł.
Oryginał i zamiennik w zeszłym roku były dostępne w serwisie Suzuki Jaskłowski albo PP nie pamiętam bo i tu i tu kupowałem
Obecnie mam K&N i w moim wypadku warto było.W tym roku wymieniał bym filtr już 3 razy a tak nie było potrzeby.Zestaw do czyszczenia i nasączania K&N to kosz około 60 zł.
Zapytasz dlaczego już 3 razy.Mam specyficzne warunki eksploatacji i filtr po 6 tyś wygląda jak stara szmata
Offline
WolfRaider napisał:
A ja jakoś nie wierzę, że filtr przejedzie 1 mln km i wolę wymieniać co jakiś czas.
W Larssonie K&N jest za 210 PLN, ale to i tak o 110 za dużo.
Filtr K&N sie czysci i nasacza zestawem K&N a nie wymienia jak juz mozna bylo wywnioskowac z odpowiedzi Tomka.
Pozatym sorry, ale nie rozumiem jednej rzeczy.
Latasz nowym Bandziorem za okolo dwadziescia tysiecy i 210PLN na filtr powietrza o lepszych osiagach od fabrycznego to jest za duzo ???
Nie mowiac o tym ze po 4 wymianach sie zwraca...
Offline
Modern-Father
Po trzech licząc zestaw do czyszczenia
Po czterech jesteś już do przodu
Offline
Użytkownik
jackRM napisał:
Filtr K&N sie czysci i nasacza zestawem K&N a nie wymienia jak juz mozna bylo wywnioskowac z odpowiedzi Tomka.
Pozatym sorry, ale nie rozumiem jednej rzeczy.
Latasz nowym Bandziorem za okolo dwadziescia tysiecy i 210PLN na filtr powietrza o lepszych osiagach od fabrycznego to jest za duzo ???
Nie mowiac o tym ze po 4 wymianach sie zwraca...
Ojej.
Po prostu, mam bardzo ciężki miesiąc. W sierpniu i wrześniu sporo jeździłem. We wrześniu mi się skumulowały przegląd Toyoty, Bandyty i opłata za szkołę.
A nie pozwolę sobie na długi z powodu hobby.
Dlatego odpuszczam wymianę łańcucha (choć przeskakuje), opony przedniej (choć łysa i stara) i filtra na akcesoryjny.
W poprawę osiągów nie wierzę.
No i najważniejsze - jeśli chcę kupić zwykły, to taki ma być. A nie wszystkie firmy na około mi wciskają jakieś "udoskonalenie".
A że nie mogę nigdzie znaleźć (poza ASO), to rozpocząłem niniejszy wątek.
Prośba do innych osób zamierzających wypowiedzieć się w temacie: interesują mnie namiary na konkretne sklepy, a nie dywagacje, czy K&N jest wart swej ceny i czy powinno być mnie na niego stać.
Offline
Modern-Father
WolfRaider tak jak pisałem albo w serwisie albo w Larssonie
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzEzMDY3OA==&t=3615
więcej info tu http://www.hiflofiltro.pl/index2.html
Offline
Użytkownik
Tomek napisał:
WolfRaider tak jak pisałem albo w serwisie albo w Larssonie
http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzEzMDY3OA==&t=3615
więcej info tu http://www.hiflofiltro.pl/index2.html
Już znalazłem w ASO Jaskłowski, 103 PLN dostępny od ręki.
A w Larssonie byłem, to wciskali mi tylko ten K&N pasuje.
Fakt, że ten, który wkleiłeś, nie jest przypisany do żadnego modelu.
A na stronie HifloFiltro piszą o nim, że jest do:
GSF650 Bandit
GSF650 S Bandit
GSF1200 K5,K6 Bandit
(http://www.hiflofiltro.com/16.0.html?sel_artnr=HFA3615)
i ani słowa o 1250, dlatego nie wiedziałem, czy będzie pasować.
Dziękuję!
Offline
Modern-Father
Gdzieś wypisywałem jaki filtr oleju powietrza do jakiego Dziora ale jakoś nie mogę namierzyć
Myślę że jeszcze raz to skleję bo warto żeby takie info było FAQ
Offline
Użytkownik
I znowu zaczyna się spirala że K&N to warto brać bo więcej mocy, mniej wymieniania itp, itd......
Filtr K&N opłaca się stosować ale NIE WE WSZYSTKICH SILNIKACH!!! I w prawie każdym gaźnikowym silniku zmiana TYLKO filtra zazwyczaj wychodzi na MINUS!!!!
W starych bandziorach efekt jest niepodważalny, w tych 2001-2004 jedni mówią taki inni inaczej, nowsze bandziory z racji elektroniki i wtrysku ani zyskują ani tracą bez wydechu przepływowego.
Dlatego jeśli ktoś nie chce się bawić to filtr fabryczny to optimum. Dlatego tobie Volf polecam fabryczny.
Offline
Modern-Father
Tu nie biega o moc czy jakieś inne bajery
Ja wymieniałem bo za dużo na filtry wydawałem.
Po zmianie na K&N mieszanka staje się bardziej uboga więc w większości motocykli trzeba troszkę podnieść dawkę paliwa i wsio.Jak spodziewacie się że po zmianie filtra na K&N będzie rakieta to obudźcie się już bo mamy dzień
PS>A ważne info.Fabrycznie olejaki były ustawiane były na troszkę bogatsza mieszankę.Jeżeli ktoś ma delikatnie okopcone świece i zmieni na K&N nie musi mieszać mieszanką.Będzie git
Offline