Użytkownik
Witam. Może Panowie bądź Panie posiadaliście kiedyś bądź posiadacie bandziora gsf 400.
Z mojej strony takie pytanko czy udało wam się jeździć nim na tylnym kole ? nie podnieść go na moment i on sam opada tylko postawic ładnie i przejechać nim jakies 10-15 metrów ? jeśli tak to w jaki sposób to robiliście bo ja nie potrafie tego zrobić. Przód mi się tylko troszkę podniesie i opada;/ ręce juz mi mają odpaść od szarpania go i nadal nic nie wychodzi ;( prosił bym o jakieś wskazówki doświadczonych Bandytów
Offline
Wszystko się da - ja na kursie ścigałem się z ETZ 150 i SR250 postawiłem na koło przejeżdżając dość znaczny odcinek
Offline
Użytkownik
No to może cos z silnikiem nie tak bo do 7-8 tys obrotów slabo sie zbiera dopiero od tej bariery dostaje prawdziwego kopa. Motor z Niemiec także może jest kruciec wstawiony w gazniki ? i to powoduje slaby start ?
Offline
Kondzio118 temat był wałkowany juz na forum a powiedz mniej wiecej jaką masz do tego technikę
Offline
Użytkownik
Przepraszam ale szukalem i nie potrafilem znaleźć ;/
więc tak z racji tego ze na niskich obortach ciezko sie wkreca to tak do 8 tys go rozkręce puszcze lekko gaz podrywam motor z calych sil i w tym czasie daje gaz do konca i.. nic ;/ ale jak rozlozyłem tylną stopkę i polozyłem prawą noge na niej i wtedy zrobilem tak samo to motor juz żwawiej szedł do pionu
Offline
mogłbyś ew spróbowac strzelac ze sprzegła ale ja osobiście nie preferuje tego sposobu stawanie na tylniej stopce też jest rozwiązaniem gdyż przenosisz ciężar do tyłu
ja przeważnie robie tak jak ty ale ja robie 600 gaz około 6000 puszczam spada powiedzmy do 5.5k obr i opór ale zawsze sie boje klika razy czułem ja szedłem juz na plecy wiec puszczałem
Offline
Użytkownik
No własnie Ty masz 600 a ja 400 ;< tak samo ze stawaniem na przód ;/ nie wychodzi. ale ok będę próbował ile sił w ramionach podnieść tą bandycką krówke ;D
Offline
ale na youtubie są filmik jak jeżdżą na gumie ja osobiście podniosłe etz 250 i jechałem jakieś 20M zrobiłem to celowo ale o bandziora sie boje
Offline
Użytkownik
Problem ze stawaniem rozwiązany poprostu wystarczyło przestawić iglicę i od razu się pięknie zbiera od 1000 obotów teraz można podzidować na gumie xD
Offline
Użytkownik
wytlumacz jaka iglice tez jestem posiadaczem 400 ale nowym wiec nie wiem o czym za bardzo mowisz co to takiego ta iglica:)
Offline
Użytkownik
W gaźnikach są iglice w komarku były one w przepustnicy a tu odkręcając z góry plastikowy dekielek wyciągasz taki plastik z takim kondonem jakby i w nim jest iglica wyciągasz ją i masz 5 rowków zapewne będziesz miał wsówke włozoną na środkowy zciągnij ja i załoz na sam dól i tak we wszystkich 4 gaźnikach
Offline
Kondzio a czy to przestawienie "wsówki" nie zaszkodzi silnikowi? ja nie jestem ekspertem w dziedzinie konstrukcji silników ale...jesli "wsówka" jest na srodku to moze ma tak zostac?
Offline
Użytkownik
silnik mam na wierzchu wiec sprawdze:p
Offline
FloRaS szkodzić raczej nie zaszkodzi ale więcej będzie paił wtedy może nawet dużo więcej palić bo dajesz większy dostęp paliwa do silnika. Ale jak juz mówiłem nie znam sie za bardzo i niechaj mnie poprawią bardziej wyrafinowani użytkownicy
Offline
Użytkownik
Tak Gob motor dostaje większą dawkę paliwa tylko w komarkach trzeba było rekulować powietrze jeszcze ale tutaj nie trzeba przy 400-ce dużo wiekszego spalania nie pokaze
Offline