Modern-Father
mlody_19 napisał:
ja preferuje raczej glosna impreze ale... ale to jest fajne jak sie smiga po miescie czy krotkie trasy a jak sie jedzie jakas dluzsza trase np. 300km w jedna strone to, to potrafie zmeczyc ;D
Dobrze gadasz ale źle ząbki składasz (tak ci powiedzą zobaczysz)
Jak już zdążyłem zauważyć co po niektórzy preferują głośne
Jak nie ogłuchniesz od wydechów to one jakieś takie do "du.. som"
Offline
Modern-Father
radekb napisał:
Dzięki za dokładnie przedstawienie budowy mojego tłumika.
Szczerze mówiąc, za bardzo mnie to nie interesowało.
Miało być głośno i basowo. A jak to sie dzieje? Tego nigdy nie dociekałem.
Poniosło mnie
Ale musisz wiedzieć że strumienica może sugerować zwężkę na wejściu.
Poza tym brakuje na końcu wydechu takiej rurki która pozwalałaby na swobodny wylot spalin a tak przed samym wylotem dostaje zawirowań i to może uciszać twój wydech.
Ale jak pisałem ja to tam sie nie znam i może głupoty wypisuje
Pisać mi tu jak w waszych wydechach jest to rozwiązane.
Zwężka, tuleja, wygięta rurka, przegroda, zawór dolotowy itp.
Offline
Tomek napisał:
Poniosło mnie
Chyba źle to napisałem.
Twój wywód Tomku był bardzo interesujący.
Chodziło mi o to, że nigdy do tej pory nie ciekawiło mnie, co tam siedzi w środku, ani jak to się dzieje, że tak głośno i ładnie gra.
Offline
Modern-Father
radekb napisał:
Chodziło mi o to, że nigdy do tej pory nie ciekawiło mnie, co tam siedzi w środku, ani jak to się dzieje, że tak głośno i ładnie gra.
Oglądałem jakiś program w TV i tam to wszystko było.
Więc ja to tylko teoretyk jestem.
Bo jak czegoś nie wiem to potrafię godzinami siedzieć i szukać aż znajdę wyjaśnienie.Ale ja to taki dziwny jestem.Wszystko mnie interesuje a nic nie wiem do końca.Dlatego napisałem żeby inni się wypowiedzieli bo coś możę(nieświadomie)przekręciłem.
Offline
Tomek napisał:
Poza tym brakuje na końcu wydechu takiej rurki która pozwalałaby na swobodny wylot spalin a tak przed samym wylotem dostaje zawirowań i to może uciszać twój wydech.
Nie bardzo rozumiem.
To znaczy, gdyby w środku była jeszcze rurka, to byłoby głośniej? A nie ciszej?
Mnie sie wydaje, że im większa dziura tym głośniej.
Ale ja się na tym zupełnie nie znam.
Offline
Modern-Father
Wiesz wbrew pozorom tłumik to dość skomplikowane urządzenie i długość średnica kształt tej dodatkowej rurki w środku to głośniej ciszej mocniej słabiej.Tak w telegraficznym skrócie.
Teoretycznie jeżeli miał byś zamontowaną rurkę od końca strumienicy(tych wystających dzyndzli)do otworu wylotowego dodatkowo kształt jej był w "położoną literę Y".To wtedy czysto teoretycznie spaliny nie załamywały by sie między strumienicą a wylotem tylko miały swobodne ujście.Muszę poszukać gdzieś miałem książkę budowa i zasada działania tłumików.To dość obszerny temat dlatego nie chcę za bardzo polemizować bo ostatni tłumik przerabiałem z pomocą speca od wyścigów za czasów kaszlaka a to było naście lat temu.
Offline
Tomek napisał:
Muszę poszukać gdzieś miałem książkę budowa i zasada działania tłumików.
Daj spokój. Aż tak mnie to nie interesuje.
Skoro mówisz, ze tak jest, to pewnie tak jest. Ja nie mam zamiaru kłócić sie na ten temat.
Offline
Modern-Father
radekb napisał:
Skoro mówisz, ze tak jest, to pewnie tak jest. Ja nie mam zamiaru kłócić sie na ten temat.
Nie mówię tylko wydaje mi się
A to duża różnica
Dla mnie po temacie bo zaczynam głupieć i szukać.A to nie wróży nic dobrego.
Jeszcze pokręciłem coś i do błędu będę musiał się przyznać
Offline
Użytkownik
Ja mam w moim B12 ART nie jest zly, nawet glosny, chrapliwy:) wczesniej mialem Bandita 600 N z 1999 roku i pelen uklad wydechowy Arrowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ojjjjjjjj polecam zdecydowanie!!!!!!!!!!!!Arrow brzmial pieknie ale byl oczywiscie NOT FOR ROAD USE:D
Offline
Godfather
Nie przesadzaj - raz na jakiś czas można, pisałem już o wytrzymałości olejaków.
Kurde, też chce nowy tłumik!!!!!! tylko skąd wziąć tyle kasy ;(
Offline
ale cudownie gra....
Offline
tez bym taki chcial...
Offline