czy ktoś to potrafi lub zrobił? ja ostatnio próbowałem ale duuużo jeszcze brakuje i powiem szczerze to chyba zejscie do kolana na bandicie jest mocno ryzykowne, czytaj bardzo możliwy ślizg... co sądzicie?
Offline
takich rzeczy nie trenujemy na ulicy.
trzeba przejechac sie na tor i tam probowac. potrzebne sa odpowiednie zakrety, predkosc, asfalt.
mysle, ze da sie zejsc.
bede probowal jak przejade sie na jakis tor niedlugo.
Offline
Czejen napisał:
takich rzeczy nie trenujemy na ulicy.
trzeba przejechac sie na tor i tam probowac. potrzebne sa odpowiednie zakrety, predkosc, asfalt.
mysle, ze da sie zejsc.
bede probowal jak przejade sie na jakis tor niedlugo.
właśnie tor mam na myśli, na ulicy to na 99,9% prędzej czy później przy takich akcjach się wyglebie.
to dawaj do lublina, fajny techniczny tor.
Offline
30 albo 31 sierpnia pasuje Ci ?
bo wtedy moglbym sie przejechac. nie na 100% ale prawie na pewno.
Offline
Użytkownik
dopawcia napisał:
czy ktoś to potrafi lub zrobił? ja ostatnio próbowałem ale duuużo jeszcze brakuje i powiem szczerze to chyba zejscie do kolana na bandicie jest mocno ryzykowne, czytaj bardzo możliwy ślizg... co sądzicie?
Oczywiście, że da się zrobić.
Ale nieco "na siłę" - zwieszając się z boku moto. W sumie to nic nie da, bo ten sam zakręt można przejść szybciej bez zwieszania się, ale efekt wizualny będzie
Sam, gdy uczyłem się na torze w Lublinie, miałem 5 cm do asfaltu, a w ogóle nie chciałem schodzić na kolano, bo nie mam sliderów.
Offline
Czejen napisał:
30 albo 31 sierpnia pasuje Ci ?
bo wtedy moglbym sie przejechac. nie na 100% ale prawie na pewno.
a kiedy dokładnie jeździcie po tym lubelskich torowisku? chodzi mi o riderów z Warszawy bo wiem że jakiegoś dnia wynajmujecie...
Offline
nie mam pojecia.
jesli bedzie wolny to w ten weekend z przyjemnoscia pojade.
Offline
Użytkownik
prosze :
http://www.youtube.com/watch?v=-bnpCNSxXKY
tak jak mówiłem w temacie zamknięcia opony, puste nowe rondo to idealne miejsce na dość bezpieczne eksperymenty :>
Offline
anarcho napisał:
prosze :
http://www.youtube.com/watch?v=-bnpCNSxXKY
tak jak mówiłem w temacie zamknięcia opony, puste nowe rondo to idealne miejsce na dość bezpieczne eksperymenty :>
eej to jakiś większy cwaniak
Offline
Użytkownik
Próbowałem przy podobnej prędkości na troszkę mniejszym rondzie, nic z tego. Nie chodziło mi o to, żeby koniecznie trzeć ślizgami, ale chciałem dojść do takiego pochylenia, że już po prostu przytrę. Na razie pozostaje mi trening na rondach, ale we wrześniu prawdopodobnie wybiorę się na tor w Starym Kisielinie, tam popróbuję przy większych prędkościach.
Offline
ja bez gmoli lub cpdów nie świruję już... ale jak założe to będę próbował do upartego lub upadłego
a propo tego filmiku to ten bandzior nie ma centralki i podnożek o ile mnie wzrok nie myli...
Ostatnio edytowany przez dopawcia (2008-08-20 17:23:30)
Offline
Użytkownik
No dobra co tu bede duzo pierdolil:P powiem krotko da sie bez problemu zejsc na kolano:
http://polishbanditcrew.pun.pl/gallery.php?pid=642
i dwa zdjecia dalej:)
jest to bardzo mozliwe i przy szubkiej jezdzi bardzo potrzebna (moze nie tarcie kolanem ale zwieszanie sie) a nie tak jak kolega wczesniej zasugerowal ze szybciej sie poleci nie wiszac. Prz B12 jesy to wrecz niezbedne do szybkiej jazdy bo podnozki wydech i stopki sa za blisko ziemi, czyli jak leci szybko to tra a zeby jesczze troche polepszyc to tzn zeby miec wieksza predkosc w zakreci trzeba sie zwiesic i odepchnac motocykl zeby byl bardziej w pionie:) uffff... ale sie nagadalem:) i owszem na torze to jest calkowicie normalne ze B12 bedzie tarla na kazdym zakrecie i latwo na torze zejsc na kolanko:) a na drodze tez sie da (patrz link wyzej:)) i to bez wiekszych sensacji:) wiec Panowie nie siać mitow:P B12 jest dobrze zawieszona (no dobra, moze nie dobrze, ale wystarczajaco zeby zejsc na kolanko)
PS i wcale nie trzeba sie tak strasznie zwieszac zeby to zrobic jak ktos wczesniej zasugerowal:P
pozdro:)
Offline
Użytkownik
cos mi sie zdaje ze to brytyjskie rejony.tutaj drogi dobrze trzymaja i rzeczywiscie to zejscie do kolana jest chyba latwiejsze.dales czadu orzech!!
Offline
Użytkownik
hehehe i juz w pierwszym posciku kolega wyjasnil gdzie tkwi maginczy przepis na zejscie na kolano bandyta:P hehehe Anglia:P a tak powaznie to faktycznie jakosc drog ma ogromne znaczenie:)
Ps dzieki:) robie co moge:P ale sprzet niedomaga juz:P
Ostatnio edytowany przez orzech69 (2008-11-07 22:27:12)
Offline