- Nowe forum: http://polishbanditcrew.pl http://www.polishbanditcrew.pun.pl/index.php - Technika http://www.polishbanditcrew.pun.pl/viewforum.php?id=5 - Bandit 600N nie kręci-problem z odpaleniem http://www.polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=4924 |
miguel - 2009-11-01 12:42:28 |
Witajcie, |
Jacekrysiek - 2009-11-01 13:22:47 |
moze stopke miał rozłożoną - przy odpalaniu na biegu .juz komus sie to zdarzylo chyba z wroclawiakow. wtedy nie zagada |
miguel - 2009-11-01 13:43:40 |
Nie stopkę na pewno złożyłem. Kranik na Pri tylko ok minuty potem spowrotem na ON. Co do pływaka to nie wiem kurcze... spróbuje zaraz. |
miguel - 2009-11-01 14:23:53 |
Byłem w garażu przed chwilą... Stukałem w gaźnik i nic nie pomagało, pobujałem trochę motorem na wszystkie strony i przypadkiem mocno nacisnąłem ten guzik zapłonu i zaskoczył... Zgasiłem go i jak dociskałem go lekko to nie działał a jak mocniej go docisnąłem to zaraz zaskakiwał normalnie... Pojeździłem z dwie minuty zgasiłem, odpalił od strzała... Przestawiłem auto żeby wjechać do garażu i znowu to samo naciskam czy słabo czy mocno ale nic nie kręci.... Co to może być ? Może coś z tym przyciskiem ? |
Maćko - 2009-11-01 14:36:50 |
Sprawdź kabelki które są pod klamką sprzęgła (domyślam się, że w 600 też one występują tak jak w moim 1200) może tam coś nie styka, może któryś się zsunął, zdejmij je - ale tak żeby potem je prawidłowo założyć, przeczyść styki, wd40 w razie czego nie zaszkodzi. Jeżeli tam nie ma połączenia moto traktuje to tak jakby sprzęgło nie było wciśnięte. Sprawdź też czerwony przełączniki przy prawej manetce - rozkręć, psiknij wd40, czasem tam też może być coś na stykach. |
Tolinek - 2009-11-01 15:09:00 |
http://www.polishbanditcrew.pun.pl/sear … =240798737 |
Jacekrysiek - 2009-11-01 22:14:13 |
miguel to widac problem jest w przelaczniku. zrob tak jak Maćko radzi |
miguel - 2009-11-01 23:08:11 |
Jutro będę ogarniał te przełączniki... A może macie jakieś wskazówki jak się dobra do tego czerwonego przełącznika ? i ogólnie to ustrojstwo rozebrać? |
Maćko - 2009-11-01 23:40:07 |
Od dołu masz 3 śrubki (tak jest w b12) wykręcasz je, zdejmujesz góre, na górnej pokrywie masz trzema małymi srubkami przykręcony przełącznik, odkręcasz je i gotowe. Sam przełącznik jest pewną całością nie wiem czy jest rozbieralny ale styki są widoczne więc możesz je popsikać czymś co je podczyści (jak wyżej) |
miguel - 2009-11-01 23:45:07 |
Wielkie wielkie dzięki ;) Jutro będę walczył, napisze co i jak ;) |
Tolinek - 2009-11-02 09:53:16 |
Poprawka: |
miguel - 2009-11-02 21:25:59 |
Dobra dziś porozkręcałem wszystko co się dało po prawej stronie kierownicy... i w sumie z tego czerwonego przycisku wystają tylko styki ale były czyste, a ten dolny czarny był przybrudzony ale tez ok... W sumie pierwszy raz to robiłem i bałem się żeby nic nie zapsuc al dałem rade... Motocykl dalej nie odpalał... Wróciłem zrezygnowany do domu i czytam wszystko jeszcze raz co mi napisaliście, wtedy zrobiłem powrót do garażu i rzut oka na te kabelki z sprzęgła, wyciągnąłem, przeczyściłem, wsadziłem i też nie odpalił... Ale nie wcisnąłem sprzęgła.. Dopiero jak wcisnąłem sprzęgło tak bardzo mocno to zapalił i byłem tam jeszcze co 2 h ok 3 razy i tez gada ładnie.... |
Maćko - 2009-11-02 21:38:07 |
Niezbadane są humory banditów :) ważne że pali :) |