TAK | 82% - 48 | |||||
NIE | 17% - 10 | |||||
|
Użytkownik
ok, rozumiem.
jakby to było bardziej profesjonalnie to może móglbym sie skusic...
Offline
Użytkownik
ja nie potrzbuje naszczescie chociaz czasem mam wpadke
Offline
Modern-Father
wrc12 napisał:
ja nie potrzbuje naszczescie chociaz czasem mam wpadke
Ale ty masz warsztat pod nosem
A ja do najbliższego kolegi który kuma coś na temat motocykli mam 350 km.
No może teraz będę miał bliżej
Poza tym zawsze mnie rajcowało rozkręcanie silników i potem poskładanie do kupy.A jak jeszcze odpalił to była pełnia szczęścia
Sporo rzeczy jeszcze nie robiłem przy japońskich motocyklach i każda wskazówka może mi sie przydać.
Ale jeśli szkolenie będzie na temat jak wymienić linkę,łańcuch czy olej to na pewno nie pójdę.Szkoda czasu.Aż taki tępy nie jestem.
Z drugiej stron jest to dobre info dla osób które nie kumają za bardzo co sie z czym je.Takie szkolenie może pokazać jak przygotować motocykl do jazdy.Nie oszukujmy sie spora liczba użytkowników jednośladów jest laikami jeśli chodzi o mechanikę.
Nie byłem jeszcze na takim szkoleniu i aż mnie skręca żeby sie dowiedzieć co oni tam mówią.
Wysłałem pytanie emilem żeby sprecyzowali zakres takiego kursu.
Offline
Użytkownik
ja jestem oszczedny i sam naprawiam nie oddaje do warszatu chyba ze trza miec specjalne klucze
Offline
Użytkownik
wrc12 napisał:
ja jestem oszczedny i sam naprawiam nie oddaje do warszatu chyba ze trza miec specjalne klucze
Żeby to robić trzeba to umieć, no i mieć choć trochę zmysłu technicznego Zazdroszczę
Offline
Użytkownik
mnie nie ciągnie do mechaniki więc kursem nie jestem zainteresowany, nawet po takim kursie nie ufałbym sobie
Offline
Użytkownik
A ja bym się skusiła na doszkalanie. Nie żeby potem samemu coś grzebać, co to to nie;) ale tak dla poszerzenia horyzontów, bo laik ze mnie okrutny w tej dziedzinie:/
No dobra, umiem wymienić/dolać olej, naciągnąć łańcuch i jeszcze wymontować wydechy z FZ6-tki hehe
Offline
Użytkownik
No też byłam w szoku;)
Offline
Użytkownik
witch napisał:
A ja bym się skusiła na doszkalanie. Nie żeby potem samemu coś grzebać, co to to nie;) ale tak dla poszerzenia horyzontów, bo laik ze mnie okrutny w tej dziedzinie:/
No dobra, umiem wymienić/dolać olej, naciągnąć łańcuch i jeszcze wymontować wydechy z FZ6-tki hehe
nie jest wcale tak źle
ja to miałem mnóstwo babrania się przy 2 suwach więc coś tam daje rade zrobic
Offline
Moderator
Ja wiem, gdzie się wlewa paliwo.
A poza tym, lubię jeździć.
Offline
Użytkownik
Ja jestem kompletnie zielony w mechanice motocyklowej, jak narazie jedyne co zrobiłem to wymiana całego napędu, linki do prędkościomierza, a teraz muszę filtry i olej. Jakieś drobniejsze rzeczy, z pomocą książek, internetu zrobię sam, a poważnymi naprawami to do serwisu, wiec chyba jednak nie. No chyba ze program byłby naprawdę ciekawy, a nie o zmianie oleju, czy coś w tym stylu, a także cena niezbyt wygórowana, to wtedy bym sie jeszcze zastanowił.
Offline
Modern-Father
Uwaga po pytaniach do ProMotor-u dostałem dzisiaj odpowiedź
ProMotor napisał:
Witam
Chcę Was poinformować o planowanych przez nas Szkoleniach Warsztatowych.
Wiecie doskonale o tym, że zarówno szkolenie kursantów na kat. A oraz szkolenie doskonalenia technikę jazdy nakłada na nas
obowiązki. Szkolenia te muszą być tak zorganizowane, aby były bezpieczne i uczyły Was bezpiecznej ale i dynamicznej jazdy.
Podobnie ma się sprawa z kursami warsztatowymi. Najważniejsze jest Wasze bezpieczeństwo. Nie możemy dopuścić do sytuacji,
że Wasza ingerencja w motocykl spowoduje wypadek. Wszystko może się wydarzyć.
Bardzo dużo pisaliście na temat zagadnień które Was interesują.
Jest i obsługa "codzienna" ale też i bardziej gruntowne naprawy.
Do wszystkich Waszych postów podchodzimy bardzo poważnie. Dzięki Wam dowiedzieliśmy się jakie zagadnienia Was interesują.
I jest to bardzo szeroki zakres.
W naszych założeniach (opierając się na rozmowach z naszymi kursanta) planowaliśmy pokazać Wam podstawowe czynności obsługowe motocykla.
Żądacie jednak znacznie więcej. Ingerencja w układy hamulcowe, układy napędowe, silnik itd. stawia w innym świetle całe przedsięwzięcie.
Przypominam, że najważniejsze jest Wasze bezpieczeństwo na drodze.
Po długich dyskusjach w naszym gronie podejmiemy się jednak tego zadania.
Będą to dwa, może trzy typy kursów. Od podstawowego do zaawansowanego, czyli co kogo interesuje.
Musimy się jednak do tego przygotować, zgromadzić sprzęt do szkolenia, zawieszenia, silniki do nauki a na to nie mamy teraz czasu.
Początek sezonu motocyklowego spowodowało "wysokie ciśnienie" u naszych kursantów kat A.
Do tego nieprawdziwa informacja w mediach o uzyskaniu prawa jazdy w wieku od 24 lat zrobiła swoje.
W tej chwili wszystkie nasze moce są skierowane na szkolenie kursantów kat A i Doskonalenie Techniki Jazdy.
W między czasie opracujemy ramowe programy Szkolenia Warsztatowego uwzględniając Wasze propozycje.
Reasumując.
Szkolenia Warsztatowe prowadzić będziemy w okresie jesienno-zimowym. Jesień i zima będą dobrym okresem aby to realizować.
Mam Wasze namiary i poinformuję Was w pierwszej kolejności o podjętych działaniach i terminach szkolenia.
Jesteście pierwszymi naszymi kursantami i dla Was będą promocje - jakie jeszcze nie wiem, ale coś ustalimy.
Jeżeli macie jakieś przemyślenia odnośnie szkolenia to proszę o info. na skrzynkę.
Jeśli macie problemy z motocyklami to polecam Wam warsztat Pit-Stop Andrzej Szulga, pseudo Kudłaty, tel 501 826 745
Proszę się powołać na ProMotora. My w sezonie też tam serwisujemy motocykle.
Jak będę coś wiedziało o naszych ustaleniach to Was poinformuję w pierwszej kolejności.
Pozdrawiam
Jerry
Co wy na to
Offline
Modern-Father
No i umarło czy to was przeraziło czy jak.Zima idzie może warto się zainteresować a potem nie będzie już tak trudno coś samemu zrobić
Offline