Tak jeżdżę | 15% - 13 | |||||
Nie uznaje takiej jazdy | 29% - 25 | |||||
Nie umiem ale się nauczę | 54% - 46 | |||||
|
Użytkownik
Raven napisał:
do 160 jeszcze jakoś da sie jechać, ale powyżej to tylko trening mięśni zęby sie na moto utrzymać.
to też fajnie ! trzeba łączyć przyjemne z pożytecznym
Offline
Zbanowany
najlepiej mi sie lata tak do 120 jest cicho za szybą i w miare spokojnie... A co da jazdy na kole to raz ze 200m mi się udalo przejechac najwięcej ale szczerze mówiąc to nie umiem...:)
Offline
Użytkownik
Bandziorek napisał:
najlepiej mi sie lata tak do 120
Mam dokładnie tak samo. Właściwie rzadko przekraczam 140, bo nie mam siły walczyć z wiatrem. Przez to jazda ze mną jest mega ekonomiczna
Co do jazdy na gumie, to nie uznaję... w moim wydaniu... się boję
Ostatnio edytowany przez witch (2008-02-06 23:18:38)
Offline
Użytkownik
witch napisał:
Mam dokładnie tak samo. Właściwie rzadko przekraczam 140, bo nie mam siły walczyć z wiatrem.
chyba B4 nie ma sily
Offline
Użytkownik
A byś się zdziwił Mały jest ale wariat
Offline
Godfather
Co ty gadasz Czejen! Każde moto idzie na gume - jak się umie. Frajerzy, którzy latają na R1 i GSX-Rkach mówiąc że Bandit czy GS czy cokolwiek innego nie pujdzie na gume są po prostu Noobami, którzy nie mają pojęcia o równowadze. Tak uważam...
Offline
Użytkownik
Czejenowi chyba chodziło o zawrotną prędkość, jaką rozwija b4.
Offline
Zbanowany
Nie problem postawić na gumę coś co masie 1kg przypada 1KM... Sztuką jest postaieć każde moto bez względu na jego masę, moc itd... Spójrzmy na takiego Craiga Johnsa! Koleś BMW K1200LT na kole latał a to brż przesady waży 2x tyle co bandziorek...
Offline
Zbanowany
Hej withHej witch pod maską masz 60KM nie?? jakby spiął pośladki to 180 tym pofrunie raczej! Ale z drugiej strony po co tyle... Te moto nie do tego stworzono!
Offline
Użytkownik
Wiem wiem, 180 to właśnie max co na nim osiągnęłam, ale szczerze... komfort jazdy jak dla mnie żaden, a do tego strasznie żre mi olej przy takich wysokich obrotach.
Offline
Godfather
Może pierścienie do wymiany? Jakiego oleju używasz?
Offline
Zbanowany
Być może mają już dość... Apodczas normalnej jazdy jak się sprawy mają? Też wpiernicza? U mnie też łyka ale zauważyłem że tylko wtedy gdy na dworze jest już zimniej i potrzebuje więcej czasu na rozgrzewkę! W tym sezonie po 7tys dolałem niecałą setkę to jeszcze nie jest chyba tak źle...
Offline
Użytkownik
Bandziorek napisał:
W tym sezonie po 7tys dolałem niecałą setkę to jeszcze nie jest chyba tak źle...
po 7 tys to powinienes wymienic olej a nie dolewac
Igor, mialem na mysli wlasnie v-maxa
po za tym nie uwierze, ze czerwony bandit lecial 180 !
Offline
Modern-Father
Mowa tu o zegarowych 180 jak mniemam
A że bierze olej przy maksymalnych obrotach i obciążeniu to normalka.Nawet gdzieś w instrukcji to czytałem
Tylko pytanie ile bo bierze i bierze a i jeszcze jedno.Czy tan efekt nie występuje po tym jak pojeździmy jakiś czas kilka dni krótkie odcinki.?
Bo wtedy występuje inny efekt.Wydaje nam się że mamy ful a po przejechaniu się kilkuset kilometrów lub po pałowaniu stan spada do minimum. Ale nie o takie pierdu pierdu chodzi w tym wątku.
Offline
Zbanowany
No to bym go śmiało musiał 2-3 razy w roku wymieniać...
Offline